پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مخدوش کردن پلاک خودرو

تشدید برخورد با مخدوش کنندگان پلاک خودرو

همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و تغییر الگوی ترافیک در تهران، رئیس پلیس راهور پایتخت از طرح تشدید برخورد با رانندگانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو می‌کنند خبر داد. این طرح از روز گذشته (شنبه 25 شهریور 96) به اجرا درآمده است. به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سردار محمدرضا […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۶

همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و تغییر الگوی ترافیک در تهران، رئیس پلیس راهور پایتخت از طرح تشدید برخورد با رانندگانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو می‌کنند خبر داد. این طرح از روز گذشته (شنبه 25 شهریور 96) به اجرا درآمده است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ  اظهار داشت: همزمان با آغاز اجرای طرح زوج و فرد در تهران، متاسفانه تعداد معدودی از رانندگان به قصد دور زدن قانون و ورود به محدوده طرح ترافیک نسبت به دستکاری و مخدوش کردن پلاک خودروی خود اقدام می‌کنند که در این راستا پلیس راهنمایی و رانندگی با متخلفان برخورد می کند.

وی افزود: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و تغییر الگوی ترافیک در تهران، طرح تشدید برخورد با رانندگانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو می کنند از روز شنبه در تهران به اجرا درآمده است.

سردار مهماندار گفت: همزمان با آغاز طرح تشدید برخورد با مخدوش کنندگان پلاک خودرو که از روز شنبه 25 شهریور ماه آغاز شد، مأموران راهنمایی و رانندگی برای ۶۴ راننده متخلف که ارقام پلاک خودروی خود را تغییر داده‌اند، پرونده تخلفاتی تشکیل دادند و آن ها را به دادسرا معرفی کردند و در پی اجرای این طرح به ۶۴۸ راننده تذکر داده شد.

وی تصریح کرد: سوابق رانندگانی که پلاک خودرو خود را مخدوش می‌کنند و یا تغییر می‌دهند در سامانه پلیس باقی می‌ماند و قطعا برخورد با افرادی که چندین بار تخلف کرده باشند متفاوت است و حداکثر یک سال حبس برای مخدوش کنندگان پلاک خودروها در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی برای افرادی که با دستکاری پلاک قصد ورود به محدوده زوج و فرد دارند، ۶۰ هزار تومان جریمه نقدی در نظر گرفته است.

آغاز طرح ضربتی برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش در تهران

محدودیت موقت تردد خودروهای توزیع کالا ویژه بازگشایی مدارس

ممنوعیت دائمی ورود کامیون به 2 منطقه تهران

جریمه 1.5 میلیونی در یک ماه به دلیل عدم داشتن معاینه فنی

از فروش خودروهای سرقتی چقدر دست دزدان را می گیرد؟

جریمه هرگونه شعرنویسی روی خودرو

معاینه فنی خودرو چقدر هزینه دارد؟

جریمه مسدود کردن خیابان به دلیل تصادف خسارتی

شغلی به عنوان پارکبان نداریم

تخلف جناغی ها در تهران ثبت می شود

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی