پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بریجستون

لاستیک بریجستون با آرین تایر رسما به ایران آمد

روز گذشته شرکت آرین تایر پویا نماینده رسمی تایرهای بریجستون ژاپن در ایران رسما فعالیت خود را آغاز کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، تایر بریجستون که سالها قبل در ایران خط تولید داشته است، حال این برند 86 ساله ژاپنی بعد از مدتها رسما به ایران بازگشته است. این بازگشت در حالی است […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

روز گذشته شرکت آرین تایر پویا نماینده رسمی تایرهای بریجستون ژاپن در ایران رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، تایر بریجستون که سالها قبل در ایران خط تولید داشته است، حال این برند 86 ساله ژاپنی بعد از مدتها رسما به ایران بازگشته است. این بازگشت در حالی است که حدود 60 مدل تایر منطبق با استانداردهای ایران طراحی و تولید می کند.

بازار ایران بیشتر مصرف کننده لاستیک های سایز 13 تا 16 است که سایز 13 و 14 جزو لاستیکهای ارزان قیمت به حساب می آیند. در فاز اول واردات، رده های گوناگون این برند شامل ECOPIA، TURANZA، POTENZA، DUELER، با سایزها و گل‌های متفاوت برای خودروهای سواری و محصولات متنوع در حوزه خودروهای تجاری TBR (تراک و اتوبوس) در نظر گرفته و عرضه خواهد شد.

داریوش بی ریا مدیر هولدینگ آرین سرمایه به گسترش شبکه نمایندگان رسمی در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: سالهاست که لاستیک های چینی بعضا از مبادی غیر قانونی به کشور وارد می شوند و وارد کنندگان تعهدی نسبت به کیفیت و ایمنی این لاستیک ها ندارند. Bridgestone از این پس به صورت رسمی به کشور وارد شده و شامل گارانتی 5 ساله خواهد بود. همچنین به زودی چند برند استور اختصاصی بریجستون در تهران راه اندازی خواهد شد.

تایرهای آرین تایر پویا  در قالب سه برند بریجستون، دیتون و فایرستون به ایران وارد می شود و هدف گذاری 5 ساله این شرکت رسیدن به فروش 1 میلیون حلقه در ایران است. این هدف مخصوصا در سایزهای 13 و 14 در بازار ایران بسیار چالش برانگیز است و نیازمند قیمت گذاری رقابتی خواهد بود. این سایز از تایرها تقریبا در کشورهای دیگر منسوخ شده است اما شرکت بریجستون خط تولید آن را فقط برای ایران محددا راه اندازی کرده است. البته در دو سال اول تمرکز بر روی سایزهای 15 و 16 خواهد بود. به گفته مدیر عامل آرین تایر، قیمت گذاری ها به گونه ای خواهد بود که حتی از قیمت لاستیک های قاچاق به صرفه تر خواهند بود.

در شرایط قعلی برخی برندهایی که از لحاظ کیفیت تولید و دوام در رده های پایین تر از بریجستون قرار دارند، هم قیمت با بریجستون عرضه می شوند، اما با واردات رسمی و هدفمند، این موضوع اصلاح و تعدیل خواهد شد.

آرین تایر

محصولات این برند ژاپنی، به عنوان تایرهای دوستدار محیط زیست در بازارهای بین المللی شناخته شده اند و در کنار آن، رانندگی نرم، فرمان پذیری مناسب و پاسخگو بودن به تغییرات سطح جاده ها، از دیگر ویژگی های این محصولات است. Bridgestone در 9 سال پیاپی به عنوان پرفروش ترین تایر دنیا شناخته شده است و استمرار در حفظ این رتبه، به واسطه توسعه پایدار و بهبود عملکرد در تمامی حوزه ها در این برند معتبر رخ داده است. شرکت آرین تایر پویا، عضو جدید گروه آرین سرمایه است که پیشتر با برندهای Mitsubishi، DS، کامیونت های JAC و ماشین آلات راهسازی HITACHI حضور موفق و پررنگی در صنعت خودرو ایران داشته است.

علاقه مندان به محصولات بریجستون، می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به وب سایت www.arian-tire.com مراجعه نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی