پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو الکتریکی BYD

BYD ،به بزرگترین خودروساز الکتریکی دنیا تبدیل می شود!

با توجه به امار و ارقام منتشر شده توسط BYD از تعداد خودرو الکتریکی تولید شده و افزایش 222 درصدی تولید نسبت به سال گذشته و حتی تولید بیشتر از تسلا میتوان گفت بزرگترین خودروساز الکترونیکی است که به شرح ذیل توضیح داده می شود. طبق جدیدترین آمار منتشر شده، خودروساز چینی BYD تا ماه […]

امیر
سه شنبه - ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

با توجه به امار و ارقام منتشر شده توسط BYD از تعداد خودرو الکتریکی تولید شده و افزایش 222 درصدی تولید نسبت به سال گذشته و حتی تولید بیشتر از تسلا میتوان گفت بزرگترین خودروساز الکترونیکی است که به شرح ذیل توضیح داده می شود.

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، خودروساز چینی BYD تا ماه اُکتبر سال جاری میلادی، برای ششمین ماه پیاپی، بیشترین تولید خودروهای الکتریکی را در میان تمامی خودروسازان حتی تسلا داشته است! این خودروساز چینی از ابتدای سال تا اکتبر، تعداد شش هزار و 99 دستگاه وسیله نقلیه الکتریکی را به فروش رسانده است. مجموع فروش و پیش فروش های BYD در طول سال به تعداد 43 هزار و 69 دستگاه می رسد که در مقایسه با سال گذشته همین زمان، بیش از 222 درصد افزایش را نشان می دهد. با این تفاسیر، BYD پرفروش ترین خودروساز الکتریکی دنیاست.

آمار تولید BYD

آمار تولید BYD

سال 2015، یک سال حیاتی برای این خودروسازی بود زیراکه تا آخر سال 2014 از نظر تولید وسایل نقلیه الکتریکی، جایگاه هفتم را در دنیا در اختیار داشت. اما به لطف تدابیر متعدد، در عرض 10 ماه از جایگاه هفتم به جایگاه نخست ارتقاء یافت که حقیقتأ جای تحسین دارد. این پیشرفت را باید مدیون مطالعه بسیار و ارائه راهبردها و تدابیر آینده نگر بود. پس از عرضه سدان QIN در اواخر سال 2013 که کمپانی را وارد عرصه خودروهای الکتریکی و PHEV کرد، فروش بخش خودروهای الکتریکی آن بطور روزافزونی افزایش یافت. ژوئن سال 2015، دنیا میزبان رونمایی از شاسی بلند بی نظیر هیبریدی TANG بود. این شاسی بلند بخشی از استراتژی جدید کمپانی با نام 542 بود. این استراتژی بدین معنا بود که تانگ در عرض “5” ثانیه می توانست از حالت سکون به سرعت یکصد کیلومتر بر ساعت برسد، از سیستم “4” چرخ محرک بهره می برد درحالیکه مصرف سوخت آن، کمتر از “2” لیتر در یکصد کیلومتر باست! با کنار هم قرار دادن این اعداد، استراتژی 542 خلق شد.

استقبال از این شاسی بلند حتی بیش از تصور خود BYD بود و در حال حاضر هم این خودروساز چینی درحال آزمایش نسل جدید تانگ در زیر پوشش استتاری است تا بتواند آنرا با طراحی قویتر، کیفیت بهتر و مشخصات مطلوب تر، در عرصه جهانی مطرح کند. به خدمت گرفتن لئوناردو دیکاپریو، بازیگر مطرح هالیوودی به عنوان سفیر BYD هم در محبوبیت این برند، نقش مهمی را ایفا می کند.

آیا تویوتا سلیکا احیا خواهد شد؟

عدم فروش حواله رنو ساندرو استپ وی + بخشنامه

لاستیک بریجستون با آرین تایر رسما به ایران آمد

فروش نقدی و اقساطی تیوولی (مهر 96)

تویوتا با پرادو ۲۰۱۸ به جنگ مسیرهای صعب‌العبور آمد

عملکرد بی وای دی S6 در تست تصادف+ فیلم

تشدید برخورد با مخدوش کنندگان پلاک خودرو

سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری گوگل برای خودروی خودران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی