پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جک و فولکس واگن

همکاری جک و فولکس واگن برای ساخت خودروهای تجاری

دو خودروساز چینی با همکاری جک و فولکس واگن با عقد قرارداد همکاری فی مابین خود تصمیم به تولید خودروهای برقی و هایبریدی کردند که منجر به تولید خودرو با کیفیت خوب و مطلوب و همچنین تولید خودرو با قیمت پایین می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ،اخیرأ خودروساز چینی جک و فولکس […]

امیر
چهارشنبه - ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

دو خودروساز چینی با همکاری جک و فولکس واگن با عقد قرارداد همکاری فی مابین خود تصمیم به تولید خودروهای برقی و هایبریدی کردند که منجر به تولید خودرو با کیفیت خوب و مطلوب و همچنین تولید خودرو با قیمت پایین می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ،اخیرأ خودروساز چینی جک و فولکس واگن، قرارداد همکاری ای را برای ساخت خودروهای تجاری منعقد کرده اند. این همکاری، سیاست های اخیر چین را که تجارت های خارجی فقط می توانند با دو همکار چینی شراکت داشته باشند تغییر داد ضمن اینکه فاصله بین عقد قرارداد همکاری تا عرضه اولین محصول حاصل این همکاری، کمتر از یک ماه بود که به تنهایی یک رکورد به حساب می آید.

فولکس واگن معتقد است که جک در مطرح کردن انرژی های جدید در بستر خودروسازی، پیشرو بوده و تجربه غنی را در بخش توسعه و تحقیقات دارد. این همکاری در عین قیمت پایین تولید، کیفیت و دوام محصولات فولکس واگن را نیز به آنها تزریق می کند.

جک یکی از اولین خودروسازان چینی بود که در حیطه خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری کرد و این اقدام به سال 2002 باز می گردد. از آن تاریخ تا به امروز و خودروهای iEV1 تا iEV7، خودروهای الکتریکی جک، هفت خوان رستم را پشت سر گذاشته است و حالا با همکاری فولکس واگن، می تواند خودروهای الکتریکی پیشرفته تری را تولید کند.

علاوه بر این، جک در بستر ساخت خودروهای تجاری با سوخت های جایگزین هم جزو پیشگامان است. بر اساس سیستم توسعه و تحقیقات پنج مرحله ای جک، پلتفورم جدیدی را برای خودروهای تجاری با سوخت پاک معرفی کرد. اوایل سال 2014 میلادی بود که جک با معرفی خودروهای تجاری سبک وزن تمام الکتریکی، الکتریسیته را برای اولین بار در خودروهای تجاری استفاده کرده و اهمیت پاک بودن این کلاس از خودروها را هم مطرح کرد.

در حال حاضر، جک سه پلتفورم کاملأ الکتریکی را برای خودروهای تجاری خود ساخته که i3، i5 و i6 نام دارند که می توانند وزنی بین 500 کیلوگرم تا سه تُن را در برد مسافتی 180 کیلومتر جابجا کنند. علاوه بر این، جک سیستم های نظارتی پیشرفته ای را تدارک دیده است که در این میان، سیستم بازیابی انرژی از دسته رفته ترمز و مدیریت هوشمند انرژی را نباید از قلم انداخت.

بخش سوخت های جایگزین جک، سکان هدایت این خودروساز را برای آینده در دست می گیرد بطوریکه به زودی، این خودروساز؛ محصولات تمام الکتریکی یا هیبریدی را در 13 بخش از خودروهای تجاری، حمل و نقل عمومی و خودروهای سواری معرفی می کند.

جک می کوشد که تا سال 2020، طیف محصولات خود با کمتر از 3.5 تُن وزن را کامل کرده و تا سال 2025، تولید و فروش خود را بیش از 30 درصد افزایش دهد.

پلاک تهران بر پلاک شهرهای دیگر برتری دارد؟

آغاز به کار شعبه مرکزی و اداره تحویل نیسان در ایران

تحویل خودرو دنا پلاس به خانواده شهدای پلاسکو

BYD ،به بزرگترین خودروساز الکتریکی دنیا تبدیل می شود!

لاستیک بریجستون با آرین تایر رسما به ایران آمد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی