پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لکسوس نسل LS

آیا لکسوس از نسخه جدید LS رونمایی خواهد کرد؟

لکسوس با رونمایی و معرفی از نسل جدید LS خودروهای ژاپنی هم رده خود را به چالش دعوت خواهد کرد، دعوتی که طراحی و کیفیت را مدنظر قرار دارد. این نکته حائر اهمیت است که لکسوس با کیفیت ترین برند در ژاپن است که در ذیل خبر شرح داده می شود. لکسوس با معرفی نسل […]

امیر
یکشنبه - ۲ مهر ۱۳۹۶

لکسوس با رونمایی و معرفی از نسل جدید LS خودروهای ژاپنی هم رده خود را به چالش دعوت خواهد کرد، دعوتی که طراحی و کیفیت را مدنظر قرار دارد. این نکته حائر اهمیت است که لکسوس با کیفیت ترین برند در ژاپن است که در ذیل خبر شرح داده می شود.

لکسوس با معرفی نسل جدید LS رقبای اروپایی خود را به چالش بزرگی دعوت کرد. چالشی که کیفیت و طراحی حرف اول را می زند. لکسوس با کیفیت ترین برند خودروسازی در ژاپن شناخته می شود که توانسته در بسیاری از بازارهای جهانی بالاترین فروش را کسب کند. مدل LS نیز به عنوان لوکس ترین سدان این شرکت شناخته می شود که شایعات مختلفی پیرامون پیشرانه جدید مورد استفاده در آن به گوش می رسد.

البته یکی از نشریات ژاپنی به تازگی تصاویری از نسخه LS F منتشر کرده است که پیش بینی می شود پیشرانه جدید لکسوس برروی آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت. لکسوس به احتمال بسیار زیاد در نظر دارد تا نسخه جدید LS F را با پیشرانه ۸ سیلندر تویین توربو معرفی کند. باتوجه به شایعات منتشر شده احتمالا لکسوس از نسخه جدید LS F در نمایشگاه خودرو توکیو رونمایی خواهد کرد که برروی آن پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری قرار دارد. این پیشرانه قادر به تولید ۶۰۰ اسب بخار قدرت می باشد که درحدود ۱۸۵ اسب بخار از نسخه LS500 قوی تر است.

تصاویر نسخه LS F که از سوی این مجله ژاپنی منتشر شده است نشان می دهد لکسوس قصد دارد تا در این نسخه از طراحی عضلانی و اسپرت تری استفاده کند. حالا باید منتظر رونمایی از این خودرو در نمایشگاه اتومبیل توکیو ماند. نمایشگاهی که لکسوس قصد دارد محصولات جدیدی مانند RX ۷ نفره در آن رونمایی کند.

فروش نقدی و اقساطی تویوتا پریوس و لکسوس (شهریور 96)

فروش ویژه لکسوس NX (شهریور 96)

فروش نقدی و اقساطی محصولات آرین موتور پویا (مهر 96)

فروش نقدی و اقساطی محصولات هیوندایی کرمان موتور (مهر 96)

بلاتکلیفی قوانین واردات خودرو و تکذیب پشت تکذیب ارگان های ذیربط

همکاری مشترک نیسان، رنو و میتسوبیشی

تست درایو عمومی محصولات میتسوبیشی در پیست آزادی + عکس

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی