پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا در ایندیانا

تولید ۵ میلیون خودرو در کارخانه تویوتا ایالت ایندیانا

تولید کارخانه تویوتا موتورز در ایالت ایندیانا آمریکا توانست به تولید 5 میلیون دستگاه خودرو در این کارخانه خود دست پیدا کند که در ضمن تویوتا در بازار آمریکا از فروش بالایی برخوردار است که به شرح ذیل توضیح داده می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، کمپانی تویوتا موتورز در بازار آمریکا از […]

امیر
دوشنبه - ۳ مهر ۱۳۹۶

تولید کارخانه تویوتا موتورز در ایالت ایندیانا آمریکا توانست به تولید 5 میلیون دستگاه خودرو در این کارخانه خود دست پیدا کند که در ضمن تویوتا در بازار آمریکا از فروش بالایی برخوردار است که به شرح ذیل توضیح داده می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، کمپانی تویوتا موتورز در بازار آمریکا از فروش بسیار بالایی برخوردار است. یکی از مهمترین کارخانه های تولید خودرو تویوتا در آمریکا، در ایالت ایندیانا قرار دارد که در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده است. این کارخانه به تازگی توانست به رکورد تولید ۵ میلیون دستگاه خودرو دست پیدا کند. کارخانه ای که بیش از ۵۳۰۰ نیروی کار دارد و از زمان تأسیس تاکنون در آن بیش از ۴.۳ میلیون دلار سرمایه گذاری صورت گرفته است.

تویوتا “سکویا پلاتینویم” به عنوان پنج میلیون اُمین خودروی خارج شده از خط تولید این کارخانه محسوب می شود. کارخانه ای که در آن سالانه بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو تولید می شود و علاوه بر تویوتا سکویا مدل سی نا، هایلندر و هایلندر هیبرید نیز از خط تولید خارج می شوند.

تویوتا توانسته در این چند دهه حضور خود در بازار آمریکا بیش از ۳۳ میلیون خودرو و کامیون در ۱۴ کارخانه تولید کند.پ

همچنین قابل ذکر است که نماینده رسمی شرکت تویوتا در ایران شرکت ایرتویا می باشد که اقدام به فروش و خدمات پس از فروش خودروهای تویوتا در ایران میکند.

آیا تویوتا سلیکا احیا خواهد شد؟

تویوتا با پرادو ۲۰۱۸ به جنگ مسیرهای صعب‌العبور آمد

فروش نقدی و اقساطی تویوتا روفور (مهر 96)

مهره های تویوتا در شطرنج شاسی بلندها/ نگاهی به تویوتا C-HR و RAV4

تویوتا و تلاش برای جلوگیری از تصادفات طولی

تویوتا و مزدا کارخانه مشترک احداث میکنند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی