پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

2018-genesis-g70

هیوندای ، بنز و ب ام و را زیر سؤال برد!

دو شرکت آلمانی بنز و ب ام و از فناوری و تکنولوژی جدید در خودروهای خود استفاده می کنند و در این بخش از صنعت پیشرو هستند اما حال هیوندای مدعی شده که این دو شرکت آلمانی برخی از فناوری ها در خودروهایشان مسخره و احمقانه است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، بنز و […]

امیر
شنبه - ۱۵ مهر ۱۳۹۶

دو شرکت آلمانی بنز و ب ام و از فناوری و تکنولوژی جدید در خودروهای خود استفاده می کنند و در این بخش از صنعت پیشرو هستند اما حال هیوندای مدعی شده که این دو شرکت آلمانی برخی از فناوری ها در خودروهایشان مسخره و احمقانه است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، بنز و ب.ام.و را در استفاده از تکنولوژی های جدید در صنعت خودروسازی می توان پیشرو دانست. مرسدس بنز مدعی است که می تواند سوپراسپرت های بهتری از فراری را بسازد و ب.ام.و نیز همواره در عمل ثابت کرده که بسیاری از تکنولوژی ها را برای اولین بار در خودروهایش استفاده کرده است. حالا، هیوندای خود را در جایگاهی می بیند که این دو برند آلمانی را زیر سؤال برده و می گوید که از فناوری های “احمقانه ای” در خودروهایش استفاده می کند.

به گزارش نشریه استرالیایی Drive، سرپرست بخش N هیوندای و جنسیس به نام آلبرت بیرمن، به هنگام رونمایی سدان G70 در سئول، این موضوع را بیان کرد. او مدعی است که بسیاری از فناوری های این دو برند آلمانی، بیش از حد پیچیده هستند تا جایی که معمولأ کاربر از آنها استفاده نمی کند. او اذعان دارد که بیشتر این فناوری ها فقط و فقط جنبه تبلیغاتی و بازاریابی دارند و کاربردی نیستند؛ بنابراین خریدار هزینه آپشنی را پرداخت می کند که بلااستفاده است.

اگر بیرمن یک تازه وارد در دنیای خودرو بود، می شد حرف های او را نادیده گرفت اما او پس از 30 سال فعالیت در ب.ام.و و مدیریت بخش M این برند باواریایی به هیوندای پیوسته و تجربه غنی ای را در صنعت خودروسازی دارد. گفته های او گزاف هم نیست. تحقیقات نشان داده اند که خودروهای بنز و ب.ام.و بدلیل سطح بالای فناوری ها و پیچیدگی هایی که دارند، خیلی زود مصطلک شده و هزینه نگهداری و تعمیر آنها بسیار گزاف است، به همین دلیل معمولأ قیمت دست دوم و کارکرده آنها به شدت افت می کند. برای مثال بد نیست بدانید که یک مرسدس بنز S کلاس 2010 که در زمان خودش یکصد هزار دلار قیمت داشت، امروزه با 20 هزار دلاری می تواند خریداری شود.

بیرمن قصد دارد ساخته های جنسیس را به خودروهایی با دوام و قابل اطمینان تبدیل کند که حتی یک دهه پس از خریداری هم مانند روز اول مثل یک ساعت سوییسی کار کنند. او در اینباره می گوید: “ما برای رسانه ها کار نمی کنیم. ما برای مشتریانمان کار می کنیم و تمام تمرکز ما، رفع نیازهای آنهاست؛ نیازهای اساسی که با هزینه معقولی برطرف می شوند.”

کرمان موتور با هیوندای هایش به فرابورس می‌رود

هیوندای الانترا ، بهترین خودرو برای نوجوانان

فروش نقدی و اقساطی محصولات هیوندایی کرمان موتور (مهر 96)

قیمت جدید محصولات هیوندایی کرمان موتور (مهر 96)

برنامه ریزی هیوندای برای سال 2030

هیوندای سوناتا هیبرید 2018 قیمت خورد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی