پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تسخیر بازار چین توسط جک

برنامه های جک برای تسخیر بازار چین

چندی پیش بیست و چهارمین نمایشگاه AUTOMECH Formula در قاهره مصر برگزار شد و میزبان خودروسازان بزرگی از سراسر دنیا بود که جک نیز جزو معدود خودروسازان چینی بود که توانست خودی نشان دهد. Kasrawy که نماینده انحصاری محصولات جک در مصر است، در کنار S2 و S3، دو محصول جدید A60 و S1 را […]

امیر
یکشنبه - ۱۶ مهر ۱۳۹۶

چندی پیش بیست و چهارمین نمایشگاه AUTOMECH Formula در قاهره مصر برگزار شد و میزبان خودروسازان بزرگی از سراسر دنیا بود که جک نیز جزو معدود خودروسازان چینی بود که توانست خودی نشان دهد.

Kasrawy که نماینده انحصاری محصولات جک در مصر است، در کنار S2 و S3، دو محصول جدید A60 و S1 را نیز به این نمایشگاه آورده بود. علاوه بر این، طبق سنت اخیر جک در بازارهای مختلف، لوگو ستاره این خودروساز، جای خود را به نوشته جک داده است.

بیشترین تبلیغات جک در بازار مصر، بر روی A60 لوکس بود که مسئولین بر روی تکنولوژی های پیشرفته بکار رفته در آن و عملکرد خوبش تأکید بسیاری داشتند. این محصول در طول برگزاری نمایشگاه توانست از مقبولیت خوبی برخوردار شود که البته S2 و S3 هم توانستند خوش بدرخشند و با بازخورد خوبی همراه بودند. جک در یک حرکت تبلیغاتی نوآورانه از مشاهیر و فوتبالیست های این کشور دعوت کرد تا از غرفه این برند بازدید نمایند.

در طول دو سال اخیر، جک بسیار کوشیده تا بتواند ذهنیت جهانی را نسبت به این برند ارتقاء دهد. طراحی جدید، بازخورد مثبت مشتریان و رضایت خریداران سابق محصولات این برند، همگی باعث شده اند تا جک بتواند خودر نشان دهد و در نمایشگاه قاهره، S2 جزو خودروهایی بود که شدیدأ مورد استقبال قشر جوان قرار گرفت. S3 نیز یک خودرو کاملأ مناسب برای خانواده ها خواهد بود.

به هر روی جک با همکاری Kasrawy سخت می کوشد تا بتواند جایگاه مطلوبی را در مصر به خود اختصاص دهد و در میان سایر خودروسازان چینی، در این کشور پیشتاز باشد.

پیش فروش جک S3 (مهر 96)

همکاری جک و فولکس واگن برای ساخت خودروهای تجاری

انگلیسی چینی شده بیشتر در نشیب است تا فراز/چالش های برند ام جی در ایران

پای خودروهای بنزینی از چین بریده می شود

انتخاب هایی از شاسی بلند های چینی بازار

چینیِ نشکن/ بررسی اجمالی BYD S6

هاوال قدرتمندترین بازیگر چینی در کلاس شاسی بلندها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی