پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا c-hr-بهترین خودرو سال 2018

تویوتا C-HR بهترین خودرو از نگاه مجله پارکرز

مجله پارکرز به عنوان یکی از نشریات با سابقه خودرویی، هرسال نظرسنجی های مختلفی را در حوزه خودرو انجام می دهد. در جدیدترین نظرسنج این نشریه، تویوتا C-HR به عنوان بهترین خودرو سال جدید انتخاب شده است.   مجله تخصصی خودرو Parkers که از سال ۱۹۷۲ فعالیت خود را آغاز کرده هرسال نظرسنجی های مختلفی را […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۶

مجله پارکرز به عنوان یکی از نشریات با سابقه خودرویی، هرسال نظرسنجی های مختلفی را در حوزه خودرو انجام می دهد. در جدیدترین نظرسنج این نشریه، تویوتا C-HR به عنوان بهترین خودرو سال جدید انتخاب شده است.

 

مجله تخصصی خودرو Parkers که از سال ۱۹۷۲ فعالیت خود را آغاز کرده هرسال نظرسنجی های مختلفی را در حوزه خودرو و صنعت خودروسازی انجام می دهد. در نظر سنجی ها و بررسی های این مجله قدیمی با توجه به معیارهای مختلف در دسته های متفاوتی انتخاب می شوند.

 امسال نیز مجله Parkers با همکاری سایت Mustard.co.uk ۹ خودروی برتر را در ۹ گروه مختلف معرفی کرد که در بین آنها عنوان “بهترین خودرو جدید سال ” (Parkers New Car Award 2018) به یکی از جدیدترین محصولات شرکت قدیمی و بزرگ تویوتا موتورز رسیده است.

کارشناسان این مجله تویوتا C-HR را به عنوان بهترین خودرو سال انتخاب کرده اند. خودرویی که به گفته کارشناسان مجله Parkers علاوه بر دارا بودن طراحی بسیار جسورانه و زیبای بیرونی و داخلی از کیفیت بسیار بالا نیز بهرمند می باشد. ضمن آنکه این مجله معتبر، C-HR را به عنوان بهترین خودرو کوچک خانوادگی در بین دیگر رقبای قدرتمند اروپایی اعلام کرد.

جعبه جادوی تویوتا در راه توکیو/معرفی تویوتا TJ کروزر

دوست آقای امپراطور پوست انداخت!/ مروری بر تاریخچه تویوتا سنچوری به بهانه معرفی نسل جدید

حضور یک معمار معروف در جمع داوران مسابقه طراحی لکسوس

نگاهی به تویوتا پریوس پرایم ، پرفروش ترین خودرو الکتریکی

تولید ۵ میلیون خودرو در کارخانه تویوتا ایالت ایندیانا

تویوتا با پرادو ۲۰۱۸ به جنگ مسیرهای صعب‌العبور آمد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی