پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برخورد خودرو با هواپیما

برخورد خودرو با هواپیما در فرودگاه اهواز

شب گذشته یک دستگاه خودرو حمل بیمار در فرودگاه اهواز با دماغه یک فروند هواپیما مسافربری برخورد کرد و در ادامه این تصادف، هواپیما با خودرو سوخت رسان نیز برخوردی داشت و از ناحیه بال نیز آسیب دید. مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان، جزئیات برخورد یک دستگاه خودروی حمل بیمار با یک فروند هواپیما در […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۶

شب گذشته یک دستگاه خودرو حمل بیمار در فرودگاه اهواز با دماغه یک فروند هواپیما مسافربری برخورد کرد و در ادامه این تصادف، هواپیما با خودرو سوخت رسان نیز برخوردی داشت و از ناحیه بال نیز آسیب دید.

مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان، جزئیات برخورد یک دستگاه خودروی حمل بیمار با یک فروند هواپیما در فرودگاه اهواز را تشریح کرد:

به نقل از مهر ، محمدرضا رضایی با اشاره به حادثه شب گذشته برخورد یک دستگاه خودروی حمل بیمار با هواپیمای مسافربری در فرودگاه اهواز اظهار کرد: این خودرو حمل بیمار با دماغه هواپیما برخورد کرده و باعث بروز خسارت هایی به هواپیما شده است.

وی در تشریح این حادثه گفت: این هواپیما به علت نقص فنی در فرودگاه متوقف شده بود و خودروی حمل بیمار با آن برخورد کرد. بعد این برخورد، هواپیما به خودروی سوخت رسان که در حال سوخت رسانی در منطقه عقب این هواپیما بود، برخورد کرده و باعث برور خسارت در قسمت بال آن نیز شد.

رضایی توضیح داد: هواپیما در هنگام حادثه خالی از مسافر بود و آسیبی به کسی وارد نشد ولی اکنون زمین گیر شده و تا رفع نقص های ایجاد شده در آن، امکان پرواز ندارد.

مرداد ماه سال جاری نیز یک دستگاه خوردوی ایرکاندیشن خدمات فرودگاهی در فرودگاه اهواز با برخورد به بال هواپیمای MD88 هواپیمایی تابان آن را زمین گیر کرد.

برخورد خودرو با هواپیما

تصویر برخورد خودرو ایرکاندیشن با هواپیما در فرودگاه اهواز-مرداد 1396

 

ساعت پیک تصادفات رانندگی

اضافه شدن 2 فروند هواپیما جدید به ناوگان هوایی کشور

تصادف هواپیما با خودرو در روسیه+ فیلم

افزایش 100 تا 150 پروازی ترافیک هوایی کشور

ورود هواپیماهای ATR به ناوگان هوایی کشور

تحویل نخستین هواپیمای بوئینگ به ایران ایر در هفته های آینده

امضاء قرارداد میان ایران و بوئینگ برای خرید 60 فروند هواپیما

سومین ایرباس پسابرجامی امروز وارد خاک ایران می شود

شمارش معکس برای ورود اولین ایرباس ۳۳۰ سری ۲۰۰ به ایران

هواپیماهای جدید اواخر امسال به ناوگان هوایی اضافه می شوند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی