پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رشد فروش نیسان اینفینیتی

رکورد زنی نیسان – اینفینیتی

با گزارش آمار فروش نیسان در آمریکا، رکورد و رشد فروش 9.5 درصدی نسبت به مشابه سال گذشته توسط این شرکت رقم خورده است و در ماه سپتامبر اینفینیتی هم رشد 17.5 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته داشته است که به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، […]

امیر
چهارشنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۶

با گزارش آمار فروش نیسان در آمریکا، رکورد و رشد فروش 9.5 درصدی نسبت به مشابه سال گذشته توسط این شرکت رقم خورده است و در ماه سپتامبر اینفینیتی هم رشد 17.5 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته داشته است که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، گروه نیسان آمریکا، آمار فروش این برند را در ماه سپتامبر در این کشور منتشر کرده که 139 هزار و 932 دستگاه است و 9.5 درصد افزایش را در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته نشان می دهد. ضمن اینکه در فروش ماه سپتامبر این برند نیز یک رکورد به شمار می رود. اینفینیتی هم با 12 هزار و 745 دستگاه، پرفروش ترین سپتامبر را در طول حیاتش در ایالت متحده ثبت کرد که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، 17.5 درصد رشد را نشان می دهد.

گروه خودروسازی نیسان (نیسان و اینفینیتی) کانادا هم به همین صورت توانست در ماه سپتامبر رکورد فروش را به ثبت برساند که فروش 13 هزار و 437 دستگاه و رشد 14.3 درصدی در مقایسه با سپتامبر سال گذشته، این ادعا را ثابت می کند.  از این تعداد، 12 هزار و 215 دستگاه به نیسان و 1222 دستگاه به اینفینیتی تعلق دارد که به ترتیب، 14.4 درصد و 13.6 درصد افزایش فروش را نشان می دهد.

علاوه بر این، نیسان توانست در مکزیک هم پیشتاز باشد. فروش سپتامبر 2017 نیسان در مکزیک به 28 هزار و 159 دستگاه رسید که برای یکصدمین ماه پیاپی، پرفروش ترین برند خودروسازی این کشور است.

سیستم چهارچرخ محرک نیسان

تست فنی جامع نیسان ایکس تریل (آنرود و آفرود)

نیسان وانت با کابین جدید می آید

آیا کانسپت های پرطرفدار نیسان به تولید می رسند؟

همکاری مشترک نیسان، رنو و میتسوبیشی

آغاز به کار شعبه مرکزی و اداره تحویل نیسان در ایران

پادرا جانشین خلف نیسان آبی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی