پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسل بعد شاسی بلند هیوندای

هیوندای به جنگ با تسلا می رود!

هیوندای قصد دارد تا با تغییر زیر ساخت های شرکت خود به رقابت با بزرگترین شرکت تولیدی خودروهای الکتریکی یعنی تسلا بپردازد که در ذیل توضیح و اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، هیوندای اعلام کرده که بزودی تغییر و تحولات بزرگی را در زیرساخت های کمپانی انجام خواهد داد و می […]

امیر
چهارشنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۶

هیوندای قصد دارد تا با تغییر زیر ساخت های شرکت خود به رقابت با بزرگترین شرکت تولیدی خودروهای الکتریکی یعنی تسلا بپردازد که در ذیل توضیح و اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، هیوندای اعلام کرده که بزودی تغییر و تحولات بزرگی را در زیرساخت های کمپانی انجام خواهد داد و می خواهد تمام تمرکز خود را بر روی خودروهای الکتریکی بگذارد. هیوندای، برنامه ساخت تعدادی خودرو الکتریکی پرمیوم و تعدادی خودرو الکتریکی با برد مسافتی بالا را دارد تا بتواند با بزرگترین خودروساز الکتریکی دنیا یعنی تسلا رقابت کند.

هیوندای مدعی است که مدل الکتریکی این برند با برد مسافتی بالا، تحت برند جنسیس عرضه خواهد شد و از برد مسافتی حداقل 500 کیلومتر بهره می برد که تا سال 2021 باید منتظر آن باشیم.

همچون تویوتا، هیوندای نیز که تا پیش از این به هیدروژن معتقد بود، در حال تغییر استراتژی به سوی توسعه نیرومحرکه الکتریکی برای محصولات آتی اش می باشد. نباید فراموش کرد که این دو، رقابت تنگاتنگی را با یکدیگر دارند تا بتوانند بازار خودروهای الکتریکی تولید انبوه را تسخیر کنند.

هیوندای چندی پیش، شاسی بلند سلول سوختی FCEV را معرفی کرد که در حقیقت یک موش آزمایشگاهی برای توسعه محصولات آینده این برند است. به ادعای هیوندای، FCEV در تعداد زیاد تولید نمی شود و آغازگر مسیر جدیدی برای این برند خواهد بود.

این برند کره ای، رسمأ اعلام کرده که هشت خودرو الکتریکی و دو خودرو سلول سوختی را تا سال 2020 راهی بازار می کند. هرچند که این اعلامیه با ادعای سال 2014 هیوندای مبنی بر عرضه 22 خودرو با سوخت های جایگزین تا سال 2020 مغایرت دارد، بازهم عرضه 10 محصول الکتریکی و سلول سوختی قابل تحسین است. بدین منظور، هیوندای قصد دارد که یک پلتفورم الکتریکی اختصاصی را طراحی کند تا بتواند برای چندین مدل مورد استفاده قرار بگیرد.

برنامه مشخص شده هیوندای طی چند سال آینده، به شرح زیر است:

  • عرضه نسخه الکتریکی کراس اوور کامپکت Kona با برد مسافتی 390 کیلومتر در نیمه اول سال 2018
  • عرضه مدل پرمیوم جنسیس در سال 2021
  • عرضه یک مدل الکتریکی با برد مسافتی حداقل 500 کیلومتر برای سال 2021

فروش هیوندای i20 با شرایط ویژه (مهر 96)

فروش هیوندای النترا 2018 با تخفیف ویژه ( ویژه نیمه دوم مهر ماه)

فروش نقدی هیوندای توسان 2017 (مهر 96)

هیوندای ، بنز و ب ام و را زیر سؤال برد!

کرمان موتور با هیوندای هایش به فرابورس می‌رود

فولکس واگن به مصاف تسلا میرود

تحقق کامیونت خودران توسط تسلا

کارمانیا میزبان تسلا S

از رویا تا واقعیت خودرو سنگین تسلا

خاورمیانه، هدف بعدی تسلا

برنامه ریزی هیوندای برای سال2030

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی