پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه انرژی های تجدید پذیر استرالیا

BYD با تدابیر ذخیره انرژی، استرالیا را شگفت زده کرد

شرکت خودروسازی BYD چین امروز در دنیا به عنوان یکی از تولید کنندگان خودروهای الکتریکی و باتری برای آنها مطرح است که در نمایشگاه انرژی های تجدید پذیر در استرالیا توجه همگان را به خود جلب کرده که در ذیل توضیح داده می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، BYD امروزه یکی از بزرگترین […]

امیر
یکشنبه - ۲۳ مهر ۱۳۹۶

شرکت خودروسازی BYD چین امروز در دنیا به عنوان یکی از تولید کنندگان خودروهای الکتریکی و باتری برای آنها مطرح است که در نمایشگاه انرژی های تجدید پذیر در استرالیا توجه همگان را به خود جلب کرده که در ذیل توضیح داده می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، BYD امروزه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی در دنیاست و طبیعتأ در ساخت باتری و موتورهای الکتریکی هم یکی از پیشگامان است. در همین راستا، BYD در نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر استرالیا، توجه دنیا را به خود جلب کرد.

BYD با باتری لیتیوم-یون فسفات اختصاصی خود، در 11 و 12 اُکتبر در ملبورن استرالیا و در جریان نمایشگاه All-Energy استرالیا، دنیا را به خود خیره کرد. این گردهمایی، بزرگترین و مهمترین در نوع خودش است و BYD هم به عنوان یکی از پیشگامان ساخت خودروهای الکتریکی تصمیم گرفت تا آخرین دستاوردهای ذخیره انرژی را در این نمایشگاه به رخ بکشد. دو جعبه ذخیره انرژی Mini-ES و B-BOX در دو نسخه ولتاژ بالا و ولتاژ پایین توسط BYD در این نمایشگاه رونمایی شد که در عین اقتصادی بودن، از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.

جعبه های ذخیره الکتریسیته BYD، بسیار مقرون به صرفه بوده و می تواند هزینه زیادی را صرفه جویی کند. این روزها تعداد زیادی از خانه های استرالیا به پنل خورشیدی تجهیز شده اند و به جعبه ذخیره انرژی احتیاج دارند. یکی دیگر از مزیت های B-Box ساختار ماژولار آن بوده که از 2.5 کیلووات ساهت تا 442 کیلووات ساعت قابل تغییر است. همچنین B-Box در آرایشات مختلف قابل پیدمان است. جعبه MINI-ES با ابعاد کوچکی که دارد به راحتی در هرجا نصب می شود و بین سه تا شش کیلووات ساعت ظرفیت دارد.

تا به حال بیش از 500 منزل در سراسر استرالیا اقدام به نصب جعبه های برق BYD Mini-ES کرده اند و تمامی کاربران نیز از آن رضایت کامل دارند. مجموع ظرفیت جعبه های ذخیره انرژی BYD در سراسر دنیا به بیش از 400 مگاوات ساعت می رسد و از این حیث، یکی از پیشتازان است.

لیورپول میزبان اتوبوس های الکتریکی BYD

ایتالیا، جدیدترین مشتری اتوبوس های الکتریکی BYD

BYD ،به بزرگترین خودروساز الکتریکی دنیا تبدیل می شود!

چینیِ نشکن/ بررسی اجمالی BYD S6

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی