پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراخوان نیسان

فراخوان 1.2 میلیونی نیسان در بازار ژاپن

نیسان در حدود 1.2 میلیون دستگاه از تولیداتش را که بین اُکتبر 2014 تا سپتامبر 2017 راهی بازار ژاپن شده است را فراخوان داد. تعداد 24 مدل از تولیدات نیسان، از بازرسی ایمنی نهایی طبق استانداردهای ژاپن بی بهره ماندند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، مدیرعامل نیسان مدعی است که این فراخوان بزرگ، در […]

امیر
دوشنبه - ۲۴ مهر ۱۳۹۶

نیسان در حدود 1.2 میلیون دستگاه از تولیداتش را که بین اُکتبر 2014 تا سپتامبر 2017 راهی بازار ژاپن شده است را فراخوان داد. تعداد 24 مدل از تولیدات نیسان، از بازرسی ایمنی نهایی طبق استانداردهای ژاپن بی بهره ماندند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، مدیرعامل نیسان مدعی است که این فراخوان بزرگ، در حدود 25 بیلیون یِن معادل 222 میلیون دلار برای نیسان هزینه در بر خواهد داشت. از جمله مدل های نیسان که قربانی این فراخوان شدند باید به هاچبک الکتریکی لیف، هاچبک نوت و مینی ون سیرا و همچنین اسکای لاین اشاره کرد. همچنین تولیدات جدید بعد از 19 سپتامبر، نیازمند ارزیابی نهایی هستند تا راهی نمایندگی ها شوند.

در همین راستا، مدیرعامل نیسان به خاطر کوتاهی ای که نسبت به مشتریانش انجام داده عذرخواهی کرد و یک محقق را به خدمت گرفته تا به این پروژه رسیدگی کامل کند. گزارشات حاکی از آن هستند که تکمیل این فراخوان، حدودأ یک ماه به طول می انجامد.

اتحاد نیسان-رنو با شریک جدید خود یعنی میتسوبیشی، توسعه خودروهای الکتریکی را تا سال 2022 به همراه دارد. این سه خودروساز قصد دارند تا به آن تاریخ، تعداد 12 خودرو تمام الکتریکی را معرفی کنند، که از پلتفورم های مشترکی بهره می برند. علاوه بر باتری، موتور الکتریکی، باتری و سایر تکنولوژی ها و قطعات فنی، بین این تولیدات الکتریکی به اشتراک گذاشته می شود. باتری های پیشرفته و موتورالکتریکی جدید نیسان، حداقل برد مسافتی 483 کیلومتر را ارائه می دهد.

جدیدترین قیمت محصولات نیسان (مهر 96)

رکورد زنی نیسان – اینفینیتی

سیستم چهارچرخ محرک نیسان

تست فنی جامع نیسان ایکس تریل (آنرود و آفرود)

آیا کانسپت های پرطرفدار نیسان به تولید می رسند؟

همکاری مشترک نیسان، رنو و میتسوبیشی

آغاز به کار شعبه مرکزی و اداره تحویل نیسان در ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی