پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو-کوئید_KWID

رنو کوئید مدل جدید به دنیا می آید

همانطور که میدانید رنو کوئید محصول ارزان قیمت رنو است که بسیاری از ایرانیان انتظار عرضه آن را میکشند. قرار است این خودرو با قیمت مناسب جایگزینی برای خودروهایی چون پراید باشد. و حالا مدیرعامل اجرائی رنو اعلام کرده است که مدل های جدید این خودرو تولید خواهد شد. یکی از مشخصه های بارز رنو […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۲۶ مهر ۱۳۹۶

همانطور که میدانید رنو کوئید محصول ارزان قیمت رنو است که بسیاری از ایرانیان انتظار عرضه آن را میکشند. قرار است این خودرو با قیمت مناسب جایگزینی برای خودروهایی چون پراید باشد. و حالا مدیرعامل اجرائی رنو اعلام کرده است که مدل های جدید این خودرو تولید خواهد شد.

یکی از مشخصه های بارز رنو ، وسعت و دامنه گسترده آن در بازارهای جهانی و همچنین  قیمت مناسب و رقابتی محصولات  این شرکت است. این کمپانی عظیم فرانسوی، در مدت ۱۳ سال موفق به فروش ۱۰ میلیون دستگاه خودرو در سراسر جهان شده و قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۲  فروش محصولات خود را به ۲ میلیون دستگاه در سال برساند.

جهت رسیدن به این هدف، مدیر عامل و رئیس اجرائی رنو اعلام کرد: بطور حتم ما سبد محصولات رنو کوئید را با معرفی دو مدل جدید که در دو سگمنت عرضه می شود، گسترش خواهیم داد. ابتدا روی بازار هند تمرکز خواهیم کرد و سپس آن را در سراسر جهان گسترش خواهیم داد.

استفان مولر، مسئول اجرائی رنو می گوید: استراتژی جهانی ما بر اساس توسعه خط تولید محصولات رنو کوئید از ۱ تا ۴ مدل، طراحی دوباره مدل های لوگان و ساندرو، داستر طرح جدید و شاسی بلند کامپکت، در آینده نزدیک خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی