پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تقدیر از رئیس اداره اموزش ایساکو

از رییس اداره آموزش فنی ایساکو تقدیر به عمل آمد

در دوازدهمین همایش تجلیل از مولفان و پدیدآورندگان از رئیس اداره آموزش فنی ایساکو به جهت برگزاری دوره های مفید و ارتباط بین صنعت و دانشگاه تقدیر به عمل آمد که به شرح ذیل اعلام می شود. در دوازدهمین همایش تجلیل از مولفان و پدیدآورندگان مواد و رسانه‌های آموزشی، که امروز، در مدرسه دارالفنون تهران […]

امیر
سه شنبه - ۲ آبان ۱۳۹۶

در دوازدهمین همایش تجلیل از مولفان و پدیدآورندگان از رئیس اداره آموزش فنی ایساکو به جهت برگزاری دوره های مفید و ارتباط بین صنعت و دانشگاه تقدیر به عمل آمد که به شرح ذیل اعلام می شود.

در دوازدهمین همایش تجلیل از مولفان و پدیدآورندگان مواد و رسانه‌های آموزشی، که امروز، در مدرسه دارالفنون تهران برگزار شد، از «دکتر محمد شفیعیان»، رییس اداره آموزش فنی شرکت ایساکو به عنوان یکی از مولفان کتب درسی در حوزه مکانیک خودرو، تقدیر شد.

در این همایش با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش، از مولفین و پدیدآورندگان برتر کتب جدید آموزشی با محتوای کاربردی برای مدارس فنی و حرفه‌ای تقدیر شد.

ارتباط بین صنعت و دانشگاه ایساکو

ارتباط بین صنعت و دانشگاه ایساکو

این اولین بار است که از تجربه و دانش عملی کارشناسان زبده ایساکو در تالیف کتب درسی بهره‌برداری می‌شود.

نقطه قوت چنین اقدامی پررنگ شدن ارتباط بین صنعت و آموزش است که به واسطه تالیف کتب درسی تجربیات عملی کارشناسان به صورت کاربردی در اختیار دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای کشور قرار می‌گیرد.

همچنین در ادامه دوره‌های آموزشی ایساکو در سراسر کشور؛ دوره‌های آموزشي حین کار در شهر یزد نیز برگزار شد.

این دوره در خصوص معرفی سیستم توربو شارژ موتور ملی ef7، عیب یابی (مالتی‌پلکس، دانلودینگ، رفع ایرادات) و معرفی EMS، برای کارشناسان فنی و برقکاران دفتر منطقه‌ای اصفهان برگزار شد.

برنامه مذکور در ادامه آموزش‌های حین کار شرکت ایساکو (ojt) به صورت تئوری و عملی به اجرا درآمد و کارشناسان، این بار برای گذراندن دوره‌ها، پدر نمایندگی ۴۰۰۶ شهر یزد حضور یافتند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی