پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آزمون سراسری سنجش مهارت پرسنل ایران خودرو

آزمون سراسری سنجش مهارت پرسنل نمایندگی‌های ایران‌خودرو

آزمون سراسری سنجش مهارت پرسنل نمایندگی‌های ایران‌خودرو توسط این خودروساز داخلی برگزار خواهد شد که به شرح ذیل در این نشست خبری اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) این آزمون که مهم‌ترین و بزرگ‌ترین امتحان مهارت‌سنجی در حوزه خدمات پس […]

امیر
دوشنبه - ۸ آبان ۱۳۹۶

آزمون سراسری سنجش مهارت پرسنل نمایندگی‌های ایران‌خودرو توسط این خودروساز داخلی برگزار خواهد شد که به شرح ذیل در این نشست خبری اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) این آزمون که مهم‌ترین و بزرگ‌ترین امتحان مهارت‌سنجی در حوزه خدمات پس از فروش در سطح کشور است، امسال نیز با حضور بیش از 7000 شرکت‌کننده به صورت همزمان در دو نوبت صبح و عصر، در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه به صورت همزمان در 20 حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

این آزمون از سال 1387 در شرکت ایساکو برگزار می‌شود و طی آن دانش پرسنل نمایندگی‌ها در دو حوزه فنی و غیر فنی مورد پایش و بررسی قرار می‌گیرد. استادکاران فنی (مکانیک، برق‌کار، جلوبندی‌‌کار و گازسوزکار) در آزمون فنی و کارشناسان (مدیر خدمات پس از فروش، کارشناس امور مشتریان، کارشناس پذیرش و مسئول انبار) در بخش غیرفنی این مسابقه فنی حضور پیدا می‌کنند.

در آزمون امسال، در بخش فنی سعی شده که سوالات بر اساس جدیدترین موارد مطرح شده توسط مشتریان در یک سال اخیر و بر اساس فناوری‌های اخیر محصولات شرکت ایران‌خودرو باشد. در بخش غیر فنی نیز از آخرین جزوات به روز شده امتحان به عمل خواهد آمد.

هدف از برگزاری این آزمون علاوه بر ایجاد انگیزه و رقابت در بین پرسنل، بررسی نیازمندی‌های آموزشی جدید در حوزه شبکه خدمات پس از فروش و ارتقای سطح مهارتی بر اساس نتایج  آن است که در نهایت منجر به افزایش میزان رضایت مشتریان از بدو ورود به تعمیرگاه تا زمان ترخیص خودرو بشود.

ثبت‌نام از داوطلبان به صورت اینترنتی و از طریق سایت شرکت ایساکو صورت گرفته و به منظور دقت و صحت در برگزاری آزمون، رؤسای چند مرکز فنی و حرفه‌ای و دانشگاه، در جلسه آزمون حضور خواهند داشت؛ همچنین بیش از 40 ناظر بر اجرای آن نظارت می‌کنند.

رشد 14 درصدی تولید ایران خودرو

قیمت مصوب فروش نقدی محصولات ایران خودرو (آبان 96)

قرارداد جدید بین ایران خودرو و هیوندای برای گیربکس اتوماتیک

نخستين نشست مشترک سازندگان پلتفرم جديد ایران خودرو

فروش نقدی و اقساطی محصولات شاسی بلند ایران خودرو (آبان 96)

فروش فوری محصولات ایران خودرو (آبان 96)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی