پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تمایل به قرارداد مشترک سایپا و ولوو تراکس

تمایل به همکاری مشترک بین سایپا و ولوو تراکس

مدیران ولوو تراکس و مدیران ولوو با جمعی از مدیران سایپا و دیدار با همدیگر ابزار تمایل خود را برای قرارداد مشترک فی مابین خود اعلام کردند که به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری wجوان خودرو، به نقل از سایپا نیوز؛ در این دیدار دو طرف ضمن ابراز تمایل نسبت به […]

امیر
سه شنبه - ۹ آبان ۱۳۹۶

مدیران ولوو تراکس و مدیران ولوو با جمعی از مدیران سایپا و دیدار با همدیگر ابزار تمایل خود را برای قرارداد مشترک فی مابین خود اعلام کردند که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری wجوان خودرو، به نقل از سایپا نیوز؛ در این دیدار دو طرف ضمن ابراز تمایل نسبت به توسعه همکاری ها و انعقاد قرارداد مشترک، بر ضرورت دستیابی به اهداف خود در زمینه های مختلف از جمله همکاری در حوزه تولید خودروهای تجاری تاکید کردند.

معاون گروه خودروسازی ولوو و مدیرعامل شرکت ولوو تراکس نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری های پیشین سایپا و ولوو بر تداوم این روند تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که این همکاری ها در آینده با مشارکت این دو گروه خودروسازی به شکل گسترده تری ادامه یابد.

دکتر مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این دیدار از قرارداد مشارکت مشترک سایپا و ولوو استقبال کرد و با اشاره به برنامه گروه سایپا برای ادامه رهبری بازار خودروهای تجاری کشور و برنامه این مجموعه برای صادرات خودروهای تجاری به کشورهای خارجی، بر آمادگی گروه سایپا برای توسعه همکاری با ولوو تاکید کرد.

گفتنی است در این مذاکرات راه کارهای عملی جهت ایجاد بستر مناسب برای تاسیس شرکت مشترک  جهت آغاز همکاری این دو گروه خودروسازی تبیین شد و طرفین خود را ملزم به تصمیم گیری اسرع و قطعی در این خصوص کردند.

توسعه خدمات پس از فروش سایپا برای افزایش رضایت مشتریان

برگزاری دومین المپیاد پذیرش کارشاسان توسط سایپا یدک

دومین قرارداد بین سایپا و هیوندای پاور تک کره جنوبی

اشتغال 3 هزار نفری در اولین فاز در ایران کاوه سایپا

حضور سایپا در نمایشگاه خودرو ترکیه

حضور سایپا در نمایشگاه خودرو بغداد

سایپا سیتروئن در مسیر رشد

پیشتازی صادرات قطعات سایپا یدک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی