پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصویر جاسوسی از سانتافه 2019

تصاویر جاسوسی جدید از هیوندای سانتافه 2019

تصاویر جاسوسی جدید از هیوندای سانتافه 2019 کشف شده است که نشان از تغییرات در ظاهر این خودرو هم دارد که در ذیل شما را دعوت به دیدن عکس ها و خبر منتشره خواهیم کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از عصرایران خودروی چالشی برند کره‌ای قصد دارد به رقابت با “کودیاک” […]

امیر
پنجشنبه - ۱۸ آبان ۱۳۹۶

تصاویر جاسوسی جدید از هیوندای سانتافه 2019 کشف شده است که نشان از تغییرات در ظاهر این خودرو هم دارد که در ذیل شما را دعوت به دیدن عکس ها و خبر منتشره خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از عصرایران خودروی چالشی برند کره‌ای قصد دارد به رقابت با “کودیاک” اشکودا و “اکس- تریل” نیسان بپردازد. اما هیوندای در مدل 2019 سانتافه چیزی بیشتر از یک فیس‌لیف ملایم را به کار برده است. در این مدل ما شاهد نمای روبه‌روی کاملا متمایز هستیم، که چراغ‌ها در شکل‌دهی آن موثرند. با وجود لایه‌های استتاری، تغییر شدید این نمای جلو در این خودرو کاملا محسوس است.

تصویر جاسوسی از سانتافه 2019

تصویر جاسوسی از سانتافه 2019

با وجود اینکه اطلاعات زیادی در خصوص فضای داخلی خودرو وجود ندارد، اما تغییر و تفاوت کابین نسبت به نسل های قبل قطعی به نظر می‌ر‌سد. خودرو فضای سر و فضای پای بیشتری به خصوص برای سرنشینان عقب ارائه می‌دهد. براساس شنیده‌های سانتافه‌های 2019 براساس دو نسخه 5 و 7 صندلی ارائه خواهند شد.

تصاویر جاسوسی سانتافه 2019

تصاویر جاسوسی سانتافه 2019

تاکنون هیچ اطلاعاتی در خصوص سامانه مولد قدرت در این خودرو منتشر نشده است، اما انتظار طیف متنوعی از موتورهای دیزلی  و بنزینی را زیر کاپوت این خودرو داریم. به دلیل کاربرد مدل‌های بنزینی در آمریکا ساخت این مدل‌ها از سوی هیوندای امری بدیهی به نظر می‌رسد. از طرفی برند کره‌ای قصد دارد نسخه‌های پلاگین هیبرید از این suv را در جهان ارائه دهد.

پیش فروش هیوندای اکسنت (آبان 96)

هیبریدی هیوندای مهمان جدید ناوگان پلیس

دومین قرارداد بین سایپا و هیوندای پاور تک کره جنوبی

قرارداد جدید بین ایران خودرو و هیوندای برای گیربکس اتوماتیک

پیش فروش و فروش نقدی محصولات هیوندایی کرمان موتور (آبان 96)

هیوندای سوناتا 2018 پشت درهای بازار ایران

جزئیات بیشتر از نسخه الکتریکی هیوندای کونا

هیوندای نسخه N مدل های توسان و کونا را عرضه می کند.

با بودجه محدود هم می توان کوپه سواری کرد؟/مقایسه هیوندای کوپه و سراتو کوپ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی