پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سرپرست سایپا

همگرایی فروش و خدمات با هدف ارتقاء کیفیت خدمت به مشتریان

همگرایی در فروش و خدمات پس از فروش اولویت اول برنامه‌های سایپایدک خواهد بود که با اجرای آن اهداف عالی گروه سایپا محقق خواهد شد و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان افزایش خواهد یافت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از سایپا نیوز؛ دکتر رضا تقی‌زاده در جمع معاونین و مدیران سایپایدک […]

امیر
شنبه - ۲۰ آبان ۱۳۹۶

همگرایی در فروش و خدمات پس از فروش اولویت اول برنامه‌های سایپایدک خواهد بود که با اجرای آن اهداف عالی گروه سایپا محقق خواهد شد و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از سایپا نیوز؛ دکتر رضا تقی‌زاده در جمع معاونین و مدیران سایپایدک با اشاره به عملکرد مثبت سایپایدک در یک سال گذشته، اظهار کرد: کار خدمات پس از فروش بسیار مهم و با اهمیت است و رسیدن به اهداف مورد نظر، طبیعتا با سختی‌های خاصی همراه است اما با همت و تلاش بیشتر می‌توانیم اهداف مد نظر گروه سایپا را محقق کنیم.

وی ادامه داد: باید در کارها و برنامه‌ها همگرایی و هم افزایی داشته باشیم و ارتباط دوسویه بین فروش و خدمات پس از فروش را تقویت کنیم. بنابراین اکنون فروش و خدمات پس از فروش دغدغه همه ماست و با توجه به تنوع گسترده محصولات سایپا، سخت‌ترین کار بر عهده واحدهای خدمات فروش و پس از فروش است که این همگرایی را تقویت کند.

سرپرست سایپایدک گفت: با تغییرات ایجاد شده، با راهنمایی‌های مدیرعامل محترم گروه سایپا بیشتر از گذشته شاهد نتایج مثبت خواهیم بود و کارنامه قابل قبولی برای سایپا بر جا خواهیم گذاشت.

تقی‌زاده تصریح کرد: همگرایی، کار تیمی و همراهی اولویت فرهنگ سازمانی سایپایدک خواهد بود و انتظار داریم که این فرهنگ به همه جوانب فروش و خدمات پس از فروش تسری پیدا کند. بر این اساس، تمرکز سیاست‌گذاری امور مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش قطعا برآیند بهتری خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: تامین به موقع قطعات یدکی از موارد مهم دیگری است که باید حتما برای آن برنامه‌ریزی شود تا علاوه بر گردش سریع کالا، کیفیت خدمات افزایش یابد.

سرپرست سایپایدک همچنین با اشاره به دستورالعمل وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حذف نمایندگی‌های رتبه 4، گفت: خوشبختانه تاکنون با همگرایی و هم افزایی بین نمایندگی‌ها، اقدامات خوبی برای ارتقاء نمایندگی‌های رتبه 4 انجام شده و طبق آنچه که برنامه‌ریزی شده، در صورتی که همان تعداد اندک نمایندگی‌های رتبه 4 نتوانند سطح خدمات خود را افزایش دهند، تا پایان سال 96 با آنها خداحافظی خواهیم کرد.

تقی‌زاده تصریح کرد: افزایش رضایت مشتریان سایپا و صعود 5 پله‌ای در عرض 6 ماه بیانگر عزم راسخ گروه سایپا برای تحقق خواسته مشتریان است که این روند در ماهها و سالهای آتی نیز ادامه پیدا می‌کند.

وی همچنین با اشاره به تلاش‌های مهندس علیشاهی در مدت تصدی مسوولیت سایپایدک، گفت: عملکرد مثبت سایپایدک در یک سال گذشته قابل انکار نیست و نتایج به دست آمده بیانگر تلاش، همت و برنامه‌ریزی درست سازمان با مدیریت مهندس علیشاهی بوده است.

لازم به ذکر است دکتر تقی زاده در حکمی از سوی دکتر جمالی با حفظ سمت به عنوان سرپرست سایپایدک منصوب شد.

آمادگی سایپا برای ارائه خدمات امدادی در آستانه بازگشت زائران حسینی

تاکید بر ایجاد سرمایه گذاری مشترک سایپا و شرکای خارجی

بازدید رئیس هیات مدیره سایپا از قطعه سازان استان فارس

بازدید سایپا از پایگاه های خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی

صادرات موفق خودرو توسط سایپا

همکاری سایپا دیزل و ولوو برای پوشش بازارهای منطقه

وزیر صنعت، معدن و تجارت در غرفه گروه خودروسازی سایپا

رشد 20.6 درصدی تولید گروه سایپا

تمایل به همکاری مشترک بین سایپا و ولوو تراکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی