پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساپکو در تمایشگاه قطعات

ساپکو در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

دوازدهمين نمايشگاه بين المللي قطعات خودرو، لوازم خودرو و مجموعه هاي خودرو در حالي كار خود را از 22 آبان ماه آغاز مي‏كند كه شركت ساپكو همچون سال هاي گذشته همراه با 110 تامين كننده خود در آن حضوري پررنگ دارد که به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو،  به […]

امیر
یکشنبه - ۲۱ آبان ۱۳۹۶

دوازدهمين نمايشگاه بين المللي قطعات خودرو، لوازم خودرو و مجموعه هاي خودرو در حالي كار خود را از 22 آبان ماه آغاز مي‏كند كه شركت ساپكو همچون سال هاي گذشته همراه با 110 تامين كننده خود در آن حضوري پررنگ دارد که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو،  به نقل از ايكوپرس به نقل از روابط عمومي ساپكو ، در نمايشگاه دوازدهم كه با حضور 570شركت داخلي و 510شركت خارجي از 25كشور به عرصه رقابت تنگاتنگ شركت هاي سازنده داخلي و شركت كنندگان خارجي تبديل شده است، ساپكو در فضايي به وسعت 4800متر مربع با نمايش فيزيكي 16مگاماژول خودرو و نمايش مجازي و اينفوگرافي آنها و تشريح سيستم ارزيابي جامع سازندگان كه شامل معيارهاي هفتگانه ارزيابي سازندگان داخلي است، در غرفه خود پذيراي علاقمندان خواهد بود.

ارائه پروژه هاي كاهش هزينه و دستاوردهاي شركت در حوزه بسته بندي و معرفي آخرين دستاوردها در زمينه سفارش گذاري از برنامه هاي معاونت برنامه ريزي ساپكو در اين نمايشگاه است. معاونت اقتصادي نيز با هدف تعامل با مشتريان و تامين كنندگان و بروزآوري اطلاعات صادراتي سازندگان در قالب اظهارنامه هاي توان صادراتي در اين نمايشگاه حضور مي يابد.

معاونت مهندسي و ساخت ديگر بخش ساپكو در اين نمايشگاه است كه امسال با ارائه مباحث جديد خودرو به بازديدكنندگان، آنها را با مفاهيم جديد آشنا ساخته، به معرفي موتورهاي EF7-NA، EF7-TC و EFD و تشريح عملكرد آنها براي بازديدكنندگان مي پردازد.

همچنين در نمايشگاه امسال از دو عنوان كتاب جديد انتشارات ساپكو در حوزه كاتاليست هاي خودرو و تضمين كيفيت رونمايي خواهد شد.

شركت ساپكو در دوازدهمين نمايشگاه بين المللي قطعات، لوازم و مجموعه هاي خودرو در سالن 40 و 44 (خليج فارس) به مدت چهار روز با معاونت هاي اقتصادي، منابع انساني، مهندسي و ساخت، كيفيت، برنامه ريزي، خريد و امور سيستم ها از ساعت 9 تا 17 پذيراي بازديدكنندگان خواهد بود.

نخستين نشست مشترک سازندگان پلتفرم جديد ایران خودرو

عنوان برترین گروه ایمنی استان تهران به پارس خودرو رسید

وضعیت تولید ایران خودرو پس از آتش سوزی کروز

ایساکو در بالاترین جایگاه حمایت از حقوق مصرف کنندگان

طراحی نخستین پژو 207i صندوقدار در ایران و معرفی دنا پلاس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی