پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری

فروش نقدی و اقساطی آریزو 5 توربوشارژ (آبان 96)

فروش نقدی و اقساطی آریزو 5 توربوشارژ توسط شرکت چری و مدیران خودرو طبق شرح ذیل در آبان ماه سال جاری اعلام می شود. این خودرو با قیمت 83 میلیون و 400 هزلر تومان آماده تحویل به مشتریان است. تنها لازم است کل این مبلغ را واریز کرده و یک ماه منتظر بمانید تا بتوانید […]

امیر
شنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۶

فروش نقدی و اقساطی آریزو 5 توربوشارژ توسط شرکت چری و مدیران خودرو طبق شرح ذیل در آبان ماه سال جاری اعلام می شود.

این خودرو با قیمت 83 میلیون و 400 هزلر تومان آماده تحویل به مشتریان است. تنها لازم است کل این مبلغ را واریز کرده و یک ماه منتظر بمانید تا بتوانید از سواری با این خودروی زیبا لذت ببرید.

این خودرو 2 سال سرویس دوره ای رایگان و 5 سال گارانتی دارد که می تواند در فضای رقابتی بسیار تاثیر گذار باشد.

اما مدیران خودرویی ها برای فروش آریزو 5 توربو شارژ اکسلنت خود شرایط فروش اقساطی را نیز در نظر گرفته اند. بر این اساس شما تنها باید در زمان ثبت نام 45 درصد هزینه خودرو را واریز کرده و 55 درصد نیز تسهیلات دریافت نمایید.

زمان تحویل خودرو ها یک ماه پس از خرید و سود تسهیلات نیز متغیر خواهد بود. شمابرای بازپرداخت این تسهیلات از 1 تا 24 ماه زمان در اختیار خواهید داشت و نرخ بهره نیز به نسبت زمان تسویه حساب محاسبه می شود.

چری آریزو5 توربو که با پسوند TE شناخته می شود، از پیشرانه ای مشترک با چری تیگو7 برخوردار است. این پیشرانه 1.5 لیتری نسبت به آریزو5 معمولی یک تفاوت مهم دارد و آن استفاده از توربوشارژر است. همین ویژگی باعث شده تا علی رغم بدون تغییر ماندن حجم پیشرانه، توانش به 147 اسب بخار یعنی حدود 30 اسب بخار بیشتر از قبل برسد. این پیشرانه که به تکنولوژی زمان بندی متغیر DVVT مجهز شده، 210 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که در دور 1750 تا 4000 دور به محور جلو منتقل می شود. توربوشارژ به کار رفته در موتور آریزو5 توربو ساخت برند HONEYWALL آمریکا بوده که در ساخت توربوهای کوچک با امکانات پیشرفته شهرت دارد.

در میدان عمل

در فرصتی که جهت راندن در اختیار خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو قرار گرفته بود، با توجه به تجربه راندن نسخه معمولی ، تفاوتهای زیادی بین نسخه توربو و معمولی حس شد. گشتاور بیشتر در دور موتور پایین تر در اختیار راننده قرار می گرفت و با اینکه گیرباکس CVT بود، با شبیه سازی وضعیت دنده ها سعی شده بود تا راننده ارتباط بهتری با این گیرباکس پیدا کند. عملکرد آریزو5 توربو در پیچ ها قابل قبول ارزیابی شد. هنگام عبور از پیچ بعد از قسمت 400 متر پیست آزادی، سیستم ESP وارد مدار شد و کنترل پایداری آریزو5 را تا حد زیادی به دست گرفت.

نکته ای که باید توجه شود این است که در بازار فعلی خودروهای زیر 100 میلیون، رقابت تنگاتنگی بین چینی ها در جریان است. هر کدام هم ویژگی های خاص خود را دارند. اما برای خریداری که جوان است و برای اسب بخار بالاتر هزینه می کند، آریزو5 توربو می تواند جلب رضایت کند. ضمن اینکه آریزو5 توربو از لحاظ طراحی ظاهری چیزی از جذابیت کم ندارد و گارانتی مطابق با شرایط جهانی ، خیال خریدار ایرانی را تا حد زیادی راحت می کند.

هانیوالِ آمریکا تولیدکننده توربوشارژر پیشرانه های چری

فرصت تست خودروهای توربوشارژ چری در پیست آزادی

چری آریزو 5 توربو آزمایش فنی شد + عکس

آریزو5 توربو خودش را برای ورود به بازار گرم می کند

رونمایی از چری آریزو5 توربو در اولین شوروم اختصاصی چری

کمک های ارسالی مدیران خودرو زلزله زدگان

مدیران خودرو آماده کمک به زلزله زده های کرمانشاه

تست فنی چری تیگو7 در پیست آزادی + تصاویر

چری تیگو7 نماد تکامل یک برند نوپا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی