پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایمنی رنو کوئید

رنو Kwid برزیلی ایمن تر از Kwid هندی!

رنو Kwid به عنوان یکی از نا امن ترین خودروهای تولید انبوه دنیا شناخته می شود و در تست تصادف سال 2016، هیچ ستاره ایمنی را کسب نکرد که برای خودروهای امروزی، به هیچ وجه قابل توجیه نیست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، اما نتایج اخیر از هفتمین دوره NCAP لاتین، دیروز منتشر شد […]

امیر
سه شنبه - ۳۰ آبان ۱۳۹۶

رنو Kwid به عنوان یکی از نا امن ترین خودروهای تولید انبوه دنیا شناخته می شود و در تست تصادف سال 2016، هیچ ستاره ایمنی را کسب نکرد که برای خودروهای امروزی، به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، اما نتایج اخیر از هفتمین دوره NCAP لاتین، دیروز منتشر شد و رنو Kwid ساخت برزیل، توانست سه ستاره ایمنی را در تست تصادف دریافت کند که از Kwid ساخت هند بدون هیچ ستاره ایمنی، خیلی بهتر است.

رنو Kwid در تست تصادف از جلو و کنار، از ایمنی قابل قبولی برخوردار بود اما فشار زیادی را به سینه سرنشینان بالغ و بزرگسال وارد می کند و همین موضوع باعث شد تا شایسته بیش از سه ستاره نباشد. Kwid برزیلی در تست تصادف جانبی، عملکرد بسیار بهتری از Kwid هندی را از خود به نمایش گذاشت. ایمنی کودکان نیز در Kwid برزیلی کاملأ قابل قبول بود.

دلیل کسب امتیاز بهتر توسط Kwid برزیلی، تقویت ساختار و ایمنی بیشتر باتری در مقایسه با Kwid هندی است. مقامات NCAP اذعان دارند که پیشرفت ایمنی رنو در تنها یک سال، قابل تحسین است و رنو را به افزایش ایمنی هرچه بیشتر این مدل فرا می خوانند.

رنو Kwid برزیلی تقریبأ 140 کیلوگرم از همتای هندی خود سنگین تر است و دلیل این وزن بیشتر را باید تقویت ساختار آن جستجو کرد. در سال 2014، دولت برزیل استفاده از ایربگ دوگانه جلو و ABS را برای خودروهای سواری اجباری کرد و به لطف این قانون هم هست که Kwid برزیلی از Kwid هندی ایمن تر است.

فروش فوری رنو کپچر 2017 (آذر 96)

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 12/ خودرو فرمول وان رنو در پیت استاپ تهران

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 9/ مگان جدید گل سرسبد رنو در نمایشگاه

یک روح در ۲ بدن!/ مقایسه و بررسی نیسان ایکس تریل و رنو کولئوس

رنو کوئید مدل جدید به دنیا می آید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی