پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان

سپر ايمني نیسان حافظ شماست

نیسان همواره يكي از پيشتازان عرصه تكنولوژي در صنعت خودرو بوده است. از اين رو محصولات اين برند جزو ايمن ترين خودروهاي توليدي در بازارهاي مختلف به شمار مي روند. يكي از محبوبت ترين محصولات نیسان مدل Xtrail است كه توانسته در بازاراي جهاني به فروش خوبي دست پيدا كند و در حال حاضر لقب […]

امیر
یکشنبه - ۵ آذر ۱۳۹۶

نیسان همواره يكي از پيشتازان عرصه تكنولوژي در صنعت خودرو بوده است. از اين رو محصولات اين برند جزو ايمن ترين خودروهاي توليدي در بازارهاي مختلف به شمار مي روند. يكي از محبوبت ترين محصولات نیسان مدل Xtrail است كه توانسته در بازاراي جهاني به فروش خوبي دست پيدا كند و در حال حاضر لقب پرفروش ترين نیسان شاسي بلند(كراس اور) را در جهان به يدك ميكشد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، اين خودرو كه در بازار ايران نيز توسط شركت جهان نوين آريا عرضه مي شود، داراي امكانات ويژه ايي در بخش ايمني است كه نشان از اهميت ايمني سرنشينان براي نيسان دارد. يكي از اين قابليت ها راداراي كناري خودرو هستند كه طرفين بدنه را كاملا اسكن مي كنند.شايد براي شما هم اتفاق افتاده باشد كه در حال حركت در مسير مستقيم باشيد و قصد حركت به طرفين را كنيد.

نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل

حتي اگر به آينه كناري هم نگاه كنيد و بعد تغيير مسير بدهيد، باز هم ممكن است نتوانيد به خوبي همه اطراف خودرو را ببينيد.زيرا آينه كناري ديد محدودي دارد. پس هنوز احتمال خطر وجود دارد. اما با تكنولوژي سپر ايمني ايكس تريل كه پيوسته دور تا دور بدنه خودرو را به صورت ٣٦٠درجه اسكن مي كند، حركت به طرفين بدون رعايت موارد ايمني از سوي راننده باعث هشدار هوشمند سيستم به صورت آلارم در آينه هاي كناري و حتي صوتي خواهد شد.ضمن اين كه اگر بدون استفاده از راهنما اقدام به تغيير مسير كنيد، سپر ايكني اين اقدام شما را خطرناك تشخيص داده و به صورت آلارم صوتي و تصويري شما را از اين رفتار مطلع مي كند.
جالب است بدانيد در ميان كراس اورهاي بازار  آمريكا، طبق نظرسنجي هاي به عمل آمده توسط نشريه اوتو ويك،ايكس تريل به دليل برخورداري از سپر ايمني ٣٦٠ درجه كم ترين آمار تصادفات را دارد و از اين نظر بين مشتريان در كنار BMW X3 جزو محبوب ترين هاي بازار است.

خبرنگار : امید آذرزمانی

حضور نیسان به عنوان اولین خودروساز ژاپنی در مسابقات فرمول E

نیسان لیف تمام الکتریکی با سبدی از بهترین نوآوری ها

با قابلیت های حرکتی نیسان ایکس تریل بیشتر آشنا شوید

امکان تست درایو نیسان ایکس تریل پیش از خرید

یک روح در ۲ بدن!/ مقایسه و بررسی نیسان ایکس تریل و رنو کولئوس

محبوبِ سال‌های دور که میان هیاهو گم شد!/مروری بر سرگذشت نیسان پاترول در ایران

سربلند مثل ایکس تریل / مروری بر عملکرد شاسی بلند نیسان در تست های تصادف

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی