پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ماهیندرا

مثلث هندی عظیم خودرو را بیشتر بشناسید

عظیم خودرو از قرارداد جدیدی که با ماهیندرا بسته است سه محصول جدید برای بازار خودرو کشور را وعده داده است که به شرح ذیل اعلام می شود عظیم خودرو چندی پیش با اعلام تولید شاسی بلند فوتون ساوانا خودرو ساز شدن خود را علنی کرد. اما این شرکت جدیدا با قراردادی که با ماهیندرا […]

امیر
شنبه - ۱۱ آذر ۱۳۹۶

عظیم خودرو از قرارداد جدیدی که با ماهیندرا بسته است سه محصول جدید برای بازار خودرو کشور را وعده داده است که به شرح ذیل اعلام می شود

عظیم خودرو چندی پیش با اعلام تولید شاسی بلند فوتون ساوانا خودرو ساز شدن خود را علنی کرد. اما این شرکت جدیدا با قراردادی که با ماهیندرا هند به امضا رسانده است سه محصول متنوع را به بازار کشور عرضه خواهد کرد.

مینی کراس اوور KUV100

این کراس اوور جمع و جور و خوش قیمت ماهنیدرا از پیشرانه 1.2 لیتری بنزینی به قدرت 88 اسب بخار و گشتاور 115 نیوتن.متری بهره می برد که این نیرو تولیدی را از طریق گیربکس 5 سرعت دستی به محور جلو منتقل می کند.
این خودرو در دو تیپ K8 و K10  از سوی عظیم خودرو عرضه می شود که در نوع و تعداد آپشن ها با یکدیگر تفاوت دارند.
نباید اجازه دهید کوچک بودن این خودرو شمارا گول بزند. آپشن هایی چون کنترل خودرو در سربالایی و سرپایینی، ایموبلایزر، سیستم کنترل پایداری، دو کیسه هوا. سنسور دنده عقب، فرمان برقی و استارت بدون کلید گوشه ای از ویژگی های این مینی کراس اوور جمع و جور است.
این خودرو از سوی عظیم خودرو 45 میلیون تومان قیمت گذاری شده که قیمتی بسیار حساس و رقابتی است.

کراس اوور XUV500

ماهیندرا ادعا دارد در طراحی این خودرو از صورت چیتا الهام گرفته است. این کراس اوور که در عقب شباهت ظاهری محسوس با برترین شاسی بلند های نام آشنای بازار کشورهای غرب دور دارد، از پیشرانه 4 سیلندر 2.2 لیتری به قدرت 140 اسب بخار و گشتاکر 320 نیوتن.متر بهره می برد که نیرو تولیدی را از طریق گیربکس 6 سرعت اتوماتیک به صورت دائم به هر چهار چرخ منتقل می کند.
دو کیسه هوا در جلو و کیسه هوا جانبی پرده طیف کامل سیستم های کنترل پایداری، سیستم مولتی مدیا، سیستم کنترل خودرو در سربالایی وسرازیری، سانروف، دوربین پارک دید عقب، روکش چرم تزئینات داخلی، قابلیت چرخش چراغ های جلو با فرمان و … گوشه ای از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو است.
این محصول برابر با 130 میلیون تومات قیمت گذاری شده است.

وانت سری S

وانت سری S ماهیندرا در دو نوع تک و دو کابین عرضه می شود که نمونه تک کابین تنها با تیپ S6 و نمونه دو کابین در دو تیپ S6 و S10 عرضه و هر یک در دو نوع تک یا دو دیفرانسیل خواهند بود.
پیشرانه این وانت نمونه 2.2 لیتری 140 اسب بخاری و 320 نیوتن.متری است که به گیربکس دستی 6 سرعت هماهنگ شده است.
حداکثر وزن ناخالص خودرو برابر با 3150 کیلوگرم است که توان بار بری آنها وابسته به نوع اتاق و تعداد دیفرانسیل ازحداقل 995 کیلوگرم تا 1195 کیلوگرم متغییر خواهد بود.
با توجه به تریم انتخابی آپشنهایی چون سیستم مولتی مدیا، سنسور باران، سنسور تشخیص باد تایرها، تهویه مطبوع اتوماتیک،چرخش چراغ ها با فرمان، ایموبلایزر، سیستم کنترل پایداری، دو کیسه هوا و … با خودرو همراه خواهد بود.
قیمت این خودرو برابر با 85 میلیون تومان عنوان شده است.

در مورد عظیم خودرو، محصولات ماهیندرا و فوتون بیشتر بخوانید:

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 53/ ((فیلم)) رونمایی از محصولات برند ماهیندرا توسط عظیم خودرو

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره -28/ رونمائی از محصولات ماهیندارا توسط عظیم خودرو

ورود عظیم خودرو به بازار خودروهای زیر 50 میلیون با ماهیندرا

فوتون ساوانا شاسی بلند تولیدی عظیم خودرو

حویل اولین محموله از خودروهای هاوال توسط عظیم خودرو

فروش نقدی و اعتباری محصولات 2016 و 2017 عظیم خودرو (آبان 95)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی