پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دانگ فنگ H30 کراس

فروش نقدی و اقساطی H30 Cross (ویژه هفته وحدت)

فروش نقدی و اقساطی H30 Cross ویژه هفته وجدت توسط گروه خودروسازی ایران خودرو طبق شرح و جدول ذیل در آذر ماه سال جاری اعلام می شود. به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات شرکت ایران خودرو می رساند، به مناسبت هفته وحدت شرایط ویژه فروش نقدی و قسطی خودروي « H30 کراس اتوماتیک» از روز […]

امیر
دوشنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۶

فروش نقدی و اقساطی H30 Cross ویژه هفته وجدت توسط گروه خودروسازی ایران خودرو طبق شرح و جدول ذیل در آذر ماه سال جاری اعلام می شود.

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات شرکت ایران خودرو می رساند، به مناسبت هفته وحدت شرایط ویژه فروش نقدی و قسطی خودروي « H30 کراس اتوماتیک» از روز دوشنبه مورخ 96/09/13 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جداول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می گردد.

زمان فعال سازي بخشنامه: ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 96/09/13

فروش نقدی و اقساطی H30 Cross (ویژه هفته وحدت) :

فروش نقدی و اقساطی H30 Cross (ویژه هفته وحدت)

فروش نقدی و اقساطی H30 Cross (ویژه هفته وحدت)

شرایط و توضیحات روش فروش اعتباري :

در این روش فروش صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که فاقد هرگونه چک برگشتی باشند. از این رو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش ثبت نام، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند ثبت نام و واریز وجه امکان پذیر خواهد بود. ضمنا نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان و امکان ادامه ثبت نام به نمایندگی اطلاع رسانی خواهد شد.

مقایسه MVM 315 با دانگ فنگ H30 کراس

عرضه مجدد دانگ فنگ H30 کراس به صورت محدود

بررسی کامل دانگ فنگ H30 کراس

اختلاف قیمت کارخانه و بازار دانگ فنگ H30 کراس

قیمت رسمی دانگ فنگ H30 کراس اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی