پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

BYD S7

تکمیل ظرفیت فروش محصولات کارمانیا

شرکت خودروسازی کارمانیا روز گذشته اعلام کرد که با توجه به استقبال خریداران خودرو در ایام نمایشگاه خودرو تهران، برای بار دوم تکمیل ظرفیت فروش اتفاق افتاده است و برای همین شرایط فروش جدید را بر روی سایت خود قرار داد. در پیش فروش مشارکت در تولید شرکت خودروسازی کارمانیا زمان تحویل بی وای دی […]

امیر
دوشنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۶

شرکت خودروسازی کارمانیا روز گذشته اعلام کرد که با توجه به استقبال خریداران خودرو در ایام نمایشگاه خودرو تهران، برای بار دوم تکمیل ظرفیت فروش اتفاق افتاده است و برای همین شرایط فروش جدید را بر روی سایت خود قرار داد.

در پیش فروش مشارکت در تولید شرکت خودروسازی کارمانیا زمان تحویل بی وای دی S6 مرداد ۹۷ اعلام می شود. همچنین با تکمیل ظرفیت تولید و فروش S7 برای مرداد ماه، این خودرو از این پس برای تحویل شهریور و مهر سال آینده ثبت نام می شود. همچنین بی وای دی F3 دنده ای هم برای تحویل فروردین ماه تکمیل ظرفیت شده و از روز گذشته برای اردیبهشت و خرداد ۹۷ ثبت نام می شود. در حال حاضر کارمانیا برنامه دارد تا پس از انجام تطبیق های لازم S7، این کراس اوور تک دیفرانسیل بی وای دی را با قیمتی حدود ۱۲۹ میلیون تومان (در صورت ثابت بودن قوانین و بهای ارز) در سال آینده به خط تولید بیاورد. انی خودرو به پیشرانه دو لیتری توربو GDi مجهز است که قدرت ۲۰۳ اسب بخار را تولید می کند و گیربکس شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه توان خودرو را به چرخ های جلو منتقل می کند.

شرایط فروش محصولات کارمانیا :

فروش نقدی و اقساطی محصولات BYD (آذر 96)

شرایط فروش محصولات کارمانیا

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره -38/((فیلم)) رونمایی بی وای دی S7 توسط کارمانیا

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره ۱۳/ نمایش محصولات و دستاوردهای جدید بی وای دی در غرفه کارمانیا

خودروسازی کارمانیا باز هم قیمت BYD S6 را ثابت نگه داشت

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۵)/ F3 در کانون توجهات غرفه کارمانیا

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (1)/حضور کارمانیا با سبدی متنوع از محصولات بی وای دی

کارمانیا میزبان تسلا S

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی