پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو ساندرو استپ وی (2)

پیش فروش جدید رنو ساندرو استپ وی (ویژه هفته وحدت)

پیش فروش جدید رنو ساندرو استپ وی به دلیل استقبال بالای مردم از طرح پیش فروش قبلی، سایپا و پارس خودرو طرح جدید پیش فروش این خودرو را طبق شرح و جدول ذیل در آذر ماه سال جاری مجدد اجرا و اعلام می کند. با توجه به استقبال از طرح‌های پیش‌فروش خودروی ساندرو استپ‌وی از […]

امیر
سه شنبه - ۱۴ آذر ۱۳۹۶

پیش فروش جدید رنو ساندرو استپ وی به دلیل استقبال بالای مردم از طرح پیش فروش قبلی، سایپا و پارس خودرو طرح جدید پیش فروش این خودرو را طبق شرح و جدول ذیل در آذر ماه سال جاری مجدد اجرا و اعلام می کند.

با توجه به استقبال از طرح‌های پیش‌فروش خودروی ساندرو استپ‌وی از سوی هموطنان گرامی و به مناسبت میلاد مبارک حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ، شرایط پیش فروش خودروی ساندرو استپ وی صرفا اینترنتی از ساعت 10 صبح روز یکشنبه به تاریخ 96/09/19 به شرح ذیل اعلام میگردد

گفتنی است متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح یکشنبه 19 آذرماه سال 96 با مراجعه به سایت اینترنتی گروه خودروسازی سایپا اقدام به ثبت نام کنند.

پیش فروش جدید رنو ساندرو استپ وی (آذر 96) :

نوع خودرو مبلغ پیش پرداخت (تومان) سود مشارکت سالانه سود انصراف سالانه توضیحات زمان تحویل
ساندرو استپ وی (AT) 27/000/000 15% 12% قیمت روز خرداد و تیر 97
ساندرو استپ وی (MT) 24/000/000

نکات مهم بخشنامه :

– در ثبت نام با شرایط ذیل، مابقی قیمت خودرو در زمان تحویل براساس قیمت روز شرکت محاسبه خواهد شد.

– هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می باشد.

– امکان ثبت‌نام برای کسانی که قبلا موفق به ثبت نام خودروی مذکور شده اند، میسر نمی باشد.

– ثبت نام مذکور دارای حق خرید انصرافی و صلح نمی‌باشد.

بررسی اجمالی رنو ساندرو استپ وی :

رنو ساندرو که با استانداردهای سخت گیرانه رنو در شرکت پارس خودرو ساخته می‌شود، در یک سال گذشته همواره در سگمنت خودش صدرنشین جدول کیفی  ISQI ( شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد کشور) بوده است. پس انتظار کیفیت ساخت و دوام بالا از ساندرو استپ وی نمی‌تواند خواسته بزرگی باشد. ضمن این که طبق اطلاعاتی که رنو در خصوص استپ وی منتشر کرده است، در مدل دنده‌ای این خودرو از پمپ هیدورلیکی کلاچ به جای مکانیسم سیمی قبلی استفاده شده است که همین موضوع دقت عمل کلاچ و سرعت کوپل شدنش با دنده فلایویل را افزایش داده است. از این رو استپ وی نسبت به مدل استاندارد ساندرو از کشش بالاتری برخوردار است. البته مدل مجهز به گیرباکس اتوماتیک نیز در دسترس خریداران قرار دارد که گیرباکس مورد استفاده در آن همان نمونه مورد استفاده در مدل ساندرو است. البته در بخش پیشرانه تغیییری ایجاد نشده و همان پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری K4M ساندرو با 105 اسب بخار قدرت در ساندرو استپ وی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

داخل کابین استپ وی نسبت به ساندرو تفاوت عمده‌ای ندارد اما در بعضی از قسمت‌ها اصلاحاتی صورت گرفته است. مدل دنده‌ای در خصوص کشش و شتاب اولیه جای گله باقی نمی‌گذارد و شاید بهترین انتخاب برای یک رانندگی پر هیجان باشد. اما در مدل اتوماتیک باید در لحظه اول حرکت کمی صبور باشید و این هم از خاصیت‌های گیرباکس 4 سرعته اتوماتیک است. مدل اتوماتیک در تعویض دنده به خصوص در حالت معکوس کردن دقت بالایی دارد. شاید بزرگترین حسرت ساندرو اتوماتیک نداشتن یک دنده بیشتر باشد. زیرا در صورت 5 سرعته بودن گیرباکسش می‌توانید شتابی در خور توجه نسبت به کلاس خودرو را تجربه کنید.

برای آنهایی که سبک رانندگی اسپرتی دارند و البته می‌خواند از شر پدال کلاچ در ترافیک شهر هم راحت شوند، مدل اتوماتیک انتخاب مناسبی است. عملکرد خودرو در مسیر پر پیچ و خم کنار دریاچه طالقان که به عنوان محل تست انتخاب شده بود نیز کاملا مثبت بود. به خصوص که فرمان خودرو دقت بالایی داشت و جان می داد برای استفاده از Racing Line ( روشی در عبور از پیچ که می‌توان کمترین مسیر و بیشترین سرعت را داشت) پیچ‌ها. شاید ساندرو و ورژن جدیدش استپ وی نسبت به حریفان به خصوص چینی بازار از امکانات رفاهی کم‌تری بهره ببرند، اما تا به حال چند بار شنیده‌اید که مالک تندر90 که پلتفرم با ساندرو مشترک است از دست خرابی‌های پی در پی این خودرو ونبود قطعاتش گله کند؟ در واقع ساندرو و استپ وی محصولاتی هستند که شاید سان روف در اختیار شما نگذارند اما، به این راحتی هم شما را به تعمیرگاه نمی‌کشانند.

فروش اینترنتی رنو ساندرو استپ وی در حال انجام است

پیش فروش ساندرو استپ وی (آذر 96)

عدم فروش حواله رنو ساندرو استپ وی + بخشنامه

استقبال کم نظیر از رنو ساندرو استپ وی

چشم و هم چشمی هاچ بک کراس ها/مقایسه رنو ساندرو استپ وی و برلیانس C3

فروش 5500 دستگاه ساندرو استپ وی ظرف یک ساعت!

فروش رنو ساندرو استپ وی از هفته آینده + جدول شرایط

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی