پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس برقی BYD

اتوبوس های تمام برقی BYD در کشور ژاپن

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، ژاپن 10 دستگاه اتوبوس تمام الکتریکی BYD را که به چین سفارش داده بود، تحویل گرفت تا در ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره “اوکیناوا” شروع به خدمت کنند. همچنین تا قبل از این کشورهای آمریکا، انگلستان، هلند و اتریش و فرانسه میزبان این نوع اتوبوس های BYD بوده […]

امیر
پنجشنبه - ۱۶ آذر ۱۳۹۶

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، ژاپن 10 دستگاه اتوبوس تمام الکتریکی BYD را که به چین سفارش داده بود، تحویل گرفت تا در ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره “اوکیناوا” شروع به خدمت کنند. همچنین تا قبل از این کشورهای آمریکا، انگلستان، هلند و اتریش و فرانسه میزبان این نوع اتوبوس های BYD بوده اند که به شرح ذیل اعلام می شود.

کشور ژاپن به تنهایی بخش قابل توجهی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان را در خود جای داده است، همچون تویوتا، مزدا، میتسوبیشی، نیسان، سوزوکی، اینفینیتی، هوندا، آکورا، ایسوزو و… که هرکدام به عنوان بزرگ‌ترین شرکت‌های بزرگ خودروساز جهانی به شمار می‌رود.
باتوجه به آخرین اطلاعات بدست آمده از سوی منابع خبری، کمپانی خودروسازی BYD در هفته گذشته موفق به تحویل 10 دستگاه اتوبوس تمام الکتریکی از نوع K9 به جزیره “اوکیناوا” واقع در کشور ژاپن شده است، این درحالیست که کشور ژاپن دارای بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان بوده و می‌تواند نیازهای خود را به راحتی تامین کند تا نیازی به واردات اتوبوس‌های BYD نباشد که همین موضوع می‌تواند دلیلی قانع کننده بر کیفیت و عملکرد و هزینه پایین و بسیار خوب محصولات BYD در سطح بین المللی باشد که کشوری مثل ژاپن متقاضی محصولات آن شده است. همچنین تا قبل از این نیز اتوبوس های شرکت خودروسازی BYD به کشورهای آمریکا و هلند و اتریش هم راه یافته اند که نشان از معروف بودن این برند در سطح جهانی می دهد و آن را به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان موتور برقی در جهان می شناسند که توانایی رقابت با دیگر تولیدکنندگان خودروهای برقی را در جهان دارد و به نام می باشد.
این برای اولین بار نیست که شرکت خودروسازی BYD موفق به عرضه محصولات خود در کشور ژاپن شده است، زیرا در سال 2015 میلادی هم توانست 5 دستگاه اتوبوس تمام الکتریکی K9 را تحویل سازمان حمل و نقل عمومی شهر “کیوتو” ژاپن دهد و حالا با افزایش تقاضا به 10 دستگاه، در هفته گذشته موفق به تحویل آنان به جزیره “اوکیناوا” شده است. در خصوص اتوبوس K9 هم بد نیست بدانید که دارای طول 12 متری بوده، عرض آن به 2.5 متر می‌رسد و همچنین برای تامین انرژی مورد نیاز خود از باتری‌های 250 کیلووات ساعت “فسفات آهن” کمک گرفته است که توانایی رسیدن به سرعت 70 کیلومتر بر ساعت را دارد.
در ادامه لازم به ذکر است که شرکت خودروسازی BYD محصولات سبک و سنگین تمام الکتریکی خود را در چین، کالیفرنیا، اسکاتلند و برزیل مونتاژ کرده و همچنین در کشورهای مجارستان، فرانسه و اکوادور نیز فعالیت دارد. در این متن اشاره‌ای به ایران نشده است، اما فعالیت رسمی BYD و مونتاژ محصولات آن در کشور توسط شرکت “کارمانیا” انجام خواهد شد که محصول تمام الکتریکی آن برای عرضه به مشتریان داخل کشور، با نام e6 شناخته می‌شود.

فروش نقدی و اقساطی محصولات BYD (آذر 96)

فروش نقدی و اقساطی و مشارکتی محصولات BYD (آذر 96)

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)- شماره 32/ BYD S7 تركيبي رقابتي از قابليت هاي فني و امكانات به روز

قرعه کشی BYD به مناسبت نمایشگاه خودرو تهران

حرکات نمایشی با BYD S6 + فیلم

خودروسازی کارمانیا باز هم قیمت BYD S6 را ثابت نگه داشت

استقبال گسترده مردم از برنامه تست درایو BYD S6 در پیست آزادی

سرمایه گذاری سامسونگ در BYD

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی