پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS7- آرین موتور تابان

برند DS پرمیوم فرانسوی بربام رضایتمندی مشتریان

بنا بر اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی DS Automobiles در ایران، توانست با کسب 736 امتیاز بر رتبه نخست رضایتمندی مشتریان قرار گیرد که به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، این رتبه بندی با در نظرگرفتن شاخص هایی از قبیل تحویل […]

امیر
یکشنبه - ۱۹ آذر ۱۳۹۶

بنا بر اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی DS Automobiles در ایران، توانست با کسب 736 امتیاز بر رتبه نخست رضایتمندی مشتریان قرار گیرد که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، این رتبه بندی با در نظرگرفتن شاخص هایی از قبیل تحویل مناسب خودرو، ارائه اطلاعات مورد نیاز مشتریان، نحوه پاسخگویی و … صورت می پذیرد.
آرین موتور در حالی به این موفقیت دست یافت که تنها اندکی بیش از یکسال از شروع عرضه رسمی محصولات برند پریمیوم فرانسوی دی اس میگذرد. این شرکت در راستای سیاست های جهانی برند DS تمهیدات ویژه ای جهت ارتقای و اغنای رضایت مندی مشتریان در نظر گرفته است که همسو با بهبود مستمر فرایندهای داخلی سازمان می باشد.
علاقه مندان به این برند پریمیوم می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص DS به وب سایت شرکت به آدرس www.DSautomobiles.ir مراجعه نمایند.

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره -34/((فیلم)) رونمایی DS7 توسط آرین موتور تابان

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره -29/ DS7 با كوله باري از جذابيت رونمايي شد

تست درایو عمومی DS برگزار شد + عکس

فروش پاییزه DS ، پریمیوم فرانسوی با وام 97 میلیون تومانی

سربلندی DS7 در تست 6 هزار کیلومتری در ایران

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۱۱)/ DS برای اولین بار به تبریز آمد

برنامه تست درایو برند DS براي علاقه مندان برند فرانسوی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی