پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وزیر صنعت، معدن و تجارت

انتصاب محمدرضا نجفی به عنوان مشاور وزیر صنعت

محمدرضا نجفی به عنوان مشاور وزير صنعت و مدیر کل جدید دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد. وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی محمدرضا نجفی را به عنوان مشاور خود و مدیر کل جدید دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه منصوب […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۰ آذر ۱۳۹۶

محمدرضا نجفی به عنوان مشاور وزير صنعت و مدیر کل جدید دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی محمدرضا نجفی را به عنوان مشاور خود و مدیر کل جدید دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه منصوب کرد.

در حکم محمد شریعتمداری آمده است:

نظر به تعهد،تخصص و تجارب نظارتي و مديريتي ارزشمند جنابعالي به موجب اين حكم به سمت ” مشاور وزير و مديركل دفتر بازرسي ، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات ” وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب مي شويد تا با رعايت ضوابط شرعي و قانوني انجام وظيفه نماييد.

انتظار دارد نسبت به برنامه ریزی و طراحی شیوه های عملیاتی روزآمد و کارا و بهره گیری از دانش، تخصص و مهارت نیروهای انسانی توانمند و ساماندهی امکانات و پتانسیل های موجود در راستای تحقق اهداف وزارت متبوع اهتمام لازم را به عمل آورید.

اميد است با اتكال به خداوند متعال در انجام كامل و شايسته وظايف محوله با رعايت قانون مداري ، اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد ، موفق و سرافراز باشيد.

گفتني است نجفي پيش از اين، سالها در نهادهاي نظارتي ،اجرايي و مديريتي مشغول به خدمت بوده است.

دود دعوای وزارت صنعت و واردکنندگان خودرو در چشم مردم

تکذیب شایعه های منتشر شده در خصوص واردات خودرو

حجم بالای ثبت سفارش خودرو، دلیل بسته شدن سامانه

تعرفه های جدید واردات خودرو تقدیم هیئت دولت شد

آیا تراژدی بسته شدن ثبت سفارش با افزایش تعرفه واردات خودرو به پایان می رسد؟

بررسی راهکارهای کاهش تاثیر منفی نوسانات ارز بر قیمت خودرو

قطعه سازان بر بال تندر/گفت و گو با عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی