پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایربگ های هیوندای

نگاهی به استاندارد ایربگ هیوندای های تولید داخل

پس از برجام و از سر گرفته شدن قرارداد هیوندای و کرمان موتور، علاوه بر واردات محصولات روز این خودروساز کره ای، در حال حاضر 3 مدل هیوندای داخل ایران و در خط تولید کرمان موتور تولید می شوند. سوالی که در این میان مطرح می شود، استانداردهای این خودروهاست. که آیا با ساخت محصولات […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۲ آذر ۱۳۹۶

پس از برجام و از سر گرفته شدن قرارداد هیوندای و کرمان موتور، علاوه بر واردات محصولات روز این خودروساز کره ای، در حال حاضر 3 مدل هیوندای داخل ایران و در خط تولید کرمان موتور تولید می شوند. سوالی که در این میان مطرح می شود، استانداردهای این خودروهاست. که آیا با ساخت محصولات هیوندای در داخل کشور، این استانداردها تا چه حد رعایت می شود. یکی از مهمترین موارد که با جان سرنشینان سر و کار دارد، ایمنی خودرو است که باید دید ایمنی هیوندای های کرمان موتور با چه استانداردی در ایران ارزیابی می شود. در اینجا نگاهی داریم به عملکرد و استانداردهای ایربگ های محصولات تولید شده هیوندای توسط کرمان موتور.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو:

همانطور که می دانید امروزه استفاده از ایربگ در خودروهای تولیدی امری عادی است. اما نکته بسیار مهم نوع پوشش ایربگ هاست. به شکلی که در طراحی ایربگ سعی می شود سطح قابل پوشش ایربگ به گونه ای طراحی شود که در نقاط خاصی قطر بیشتر و در نقاطی قطر کم تر داشته باشد. به این ترتیب سرعت باز شدن ایربگ نیز قابل کنترل است.

ایربگ های هیوندای (2)

کمپانی هیوندایی از پیشتازان این پژوهش هاست. 6 ایربگی که در مدل اکسنت (محصولی از هیوندای که توسط کرمان موتور در ایران تولید می شود) نصب شده است در کم تر از 0.8 ثانیه کاملا باز می شوند. این ایربگ ها علاوه بر صورت راننده و سرنشین به صورت پرده ای شیشه ها و ستون های جلو و عقب خودرور ا پوشش می دهند.

این در حالی است که حتی این برند در حال تحقیق روی ایربگ های سقفی است تا در زمان باز بودن سان روف و واژگونی خودرو، سرنشینان به خارج از کابین پرتاب نشوند. گفتنی است همه مدل های هیوندایی که در ایران توسط کرمان موتور تولید می شوند، مجهز به ایربگ های ساخت شرکت هیوندایی موبیس کره هستند.

فروش اقساطی جک S5 اتوماتیک (آذر 96)

قطعات اصلی کرمان موتور در بازار چراغ برق

فروش محصولات هیوندایی کرمان موتور(نیمه اول آذر 96)

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره ۱۵/ حضور کرمان موتور با سبد کامل محصولات هیوندای

2 هموطن از یک نگاه/ بررسی هیوندای اکسنت کرمان موتور و کیا سراتو سایپا

کرمان موتور با افزایش تولید جک S3 و اکسنت رکورد می زند

هیوندای سوناتا 2018 پشت درهای بازار ایران

هیوندای ، بنز و ب ام و را زیر سؤال برد!

کرمان موتور با هیوندای هایش به فرابورس می‌رود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی