گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت از میزان رضایت مشتریان از خدمات و فرآیند فروش خودروهای سواری در تابستان سال جاری نشان میدهد شرکت جهان نوین آریا به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران با کسب ۷۱۸ امتیاز توانسته رتبه اول در میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش را به […]
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:
خودتان را به عنوان یک خریدار خودرو تصور کنید. در مرحله تصمیم گیری برای خرید یک خودرو، فارغ از خدمات پس از فروش و پشتیبانی خودرو مورد نظر، این نکته مهم است که شرکت عرضه کننده چقدر در تحویل خودرو خوش قول است؟ شما یک خودرو پیش فروش کردهاید و قرار است در یک تاریخ مشخص تحویلتان شود. اما با به تعویق افتادن تاریخ تحویل خودرو، از خرید آن دل چرکین خواهید شد و این نارضایتی تا آنجا پیش میرود که تصمیم میگیرید پولتان را پس گرفته و سراغ خرید خودرو دیگری بروید.
از طرفی شرکتهایی هم هستند که با در نظر گرفتن شرایط مناسب فروش و شیوههای جذاب تحویل خودرو نظر مشتریان را جلب کنند و خوش قولی آنها در تحویل خودروها باعث شود تا خریداران در نظرسنجیها به نفع آنها رای دهند. نظرسنجی پیش رو نیز به همین موضوع مربوط است.
دیدگاه خود را بنویسید