پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جهان نوین آریا

جهان نوین آریا در صدر و نگین خودرو در قعر جدول رضایت مشتریان!

 گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت از میزان رضایت مشتریان از خدمات و فرآیند فروش خودروهای سواری در تابستان سال جاری نشان می‌دهد شرکت جهان نوین آریا به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران با کسب ۷۱۸ امتیاز توانسته رتبه اول در میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش را به […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲۳ آذر ۱۳۹۶

 گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت از میزان رضایت مشتریان از خدمات و فرآیند فروش خودروهای سواری در تابستان سال جاری نشان می‌دهد شرکت جهان نوین آریا به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران با کسب ۷۱۸ امتیاز توانسته رتبه اول در میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش را به خود اختصاص دهد. آرین موتور پویا، نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن نیز با ۷۱۶ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. این درحالی است که شرکت نگین خودرو با ۵۹۰ امتیاز در رتبه آخر قرار گرفته و این نشان می‌دهد رضایت مشتریان از خدمات فروش نگین خودرو به حداقل خود رسیده. نکته جالب اینجاست که بر خلاف دیگر شرکت‌ها که در رتبه بندی اختلاف امتیاز اندکی دارند، نگین خودرو با شرکت یک رتبه بالاتر از خود حدود ۵۰ امتیاز اختلاف دارد!

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:

خودتان را به عنوان یک خریدار خودرو تصور کنید. در مرحله تصمیم گیری برای خرید یک خودرو، فارغ از خدمات پس از فروش و پشتیبانی خودرو مورد نظر، این نکته مهم است که شرکت عرضه کننده چقدر در تحویل خودرو خوش قول است؟ شما یک خودرو پیش فروش کرده‌اید و قرار است در یک تاریخ مشخص تحویل‌تان شود. اما با به تعویق افتادن تاریخ تحویل خودرو، از خرید آن دل چرکین خواهید شد و این نارضایتی تا آنجا پیش می‌رود که تصمیم می‌گیرید پول‌تان را پس گرفته و سراغ خرید خودرو دیگری بروید.

از طرفی شرکت‌هایی هم هستند که با در نظر گرفتن شرایط مناسب فروش و شیوه‌های جذاب تحویل خودرو نظر مشتریان را جلب کنند و خوش قولی آن‌ها در تحویل خودروها باعث شود تا خریداران در نظرسنجی‌ها به نفع آن‌ها رای دهند. نظرسنجی پیش رو نیز به همین موضوع مربوط است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی