پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیا سراتو آپشنال

فروش فوری سراتو آپشنال سایپا با 8 میلیون تخفیف (آذر 96)

گروه خودروسازی سایپا خودروی سراتو آپشنال 2000 را با تخفیف هشت میلیون و 590 هزار تومانی عرضه می کند که به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از سایپانیوز، بر اساس اعلام معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا این گروه ، خودروی سراتو آپشنال را با موعد […]

امیر
شنبه - ۲۵ آذر ۱۳۹۶

گروه خودروسازی سایپا خودروی سراتو آپشنال 2000 را با تخفیف هشت میلیون و 590 هزار تومانی عرضه می کند که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از سایپانیوز، بر اساس اعلام معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا این گروه ، خودروی سراتو آپشنال را با موعد تحویل 15 روزه و کارت طلایی 5 ستاره و با تخفیف هشت میلیون و 590  هزار تومانی به بازار عرضه می کند.

گفتنی است در این مرحله، تغییرات احتمالی عوارض و تعرفه های گمرکی و همچنین نرخ ارز مبادله ای لحاظ نشده است که در صورت تحقق این تغییرات، قیمت های جدید در آینده اعلام خواهند شد و مشمول این طرح نمی باشد و فروش قطعی انجام می شود.
در این طرح کارت طلایی پنج ستاره که بیمه بدنه  رایگان، سرویس ادواری١٥٠٠٠ و ٣٠٠٠٠ تعویض برف پاک کن ، روغن و فیلتر هوا ، تعویض لاستیک و تعویض لنت های خودرو و دیگر خدمات ارائه می شود.
هموطنان گرامی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به آدرس www.saipacorp.com و یا نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور  نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

فروش نقدی و اقساطی محصولات سایپا (آذر 96)

دربی سنتی! / مقایسه دانگ‌ فنگ H30 کراس و سایپا کوییک

سایپا در سومین دوره نمایشگاه خودرو و قطعات هرمزگان

حمایت سایپا از قطعه سازانی که به دنبال افزایش کیفیت هستند

تحویل کانکس های اهدایی گروه سایپا به مردم زلزله زده غرب کشور

انتصاب های هوشمندانه جهرودی مدیر عامل سایپا

تخفیف ویژه سایپا برای مالکان برلیانس سری H در طرح پاییزی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی