پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای و ایران خودرو دیزل

افتتاح خط تولید كامیونت‌ های هیوندای در ایران خودرو دیزل

مدیر عامل ايران خودرو ديزل از راه‌اندازي خط توليد كاميونت‌هاي HD65 و HD75 شركت هیوندای پس از آغاز مجدد همكاري با اين شركت خبر داد که به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از روابط عمومي شركت ايران خودرو ديزل، عليرضا ساجي مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل با […]

امیر
چهارشنبه - ۲۹ آذر ۱۳۹۶

مدیر عامل ايران خودرو ديزل از راه‌اندازي خط توليد كاميونت‌هاي HD65 و HD75 شركت هیوندای پس از آغاز مجدد همكاري با اين شركت خبر داد که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از روابط عمومي شركت ايران خودرو ديزل، عليرضا ساجي مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل با اعلام اين مطلب خاطرنشان كرد:  پس از امضاي قرارداد آغاز مجدد همكاري بين شركت‌هاي هیوندای و ايران خودرو ديزل و برنامه‌ريزي‌ها و اقدامات صورت گرفته، خط توليد كاميونت‌هاي جديد اين شركت در مراسمي با حضور مديران ارشد اين شركت مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

عليرضا ساجي افزود: شركت ايران خودرو ديزل به عنوان اولين و قديمي‌ترين همكار شركت هیوندای در بخش خودروهاي تجاري، تلاش خواهد كرد علاوه بر توليد جديدترين محصولات اين شركت نسبت به انتقال دانش و فناوري توليد اين محصولات و همچنين افزايش روزافزون ضريب داخلي‌سازي اين محصولات اقدام نمايد.

مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل همچنين تاكيد كرد كه با انجام مراحل دريافت تائيديه‌هاي لازم از مراجع ذيربط، شماره‌گذاري و تحويل اين محصولات به مشتريان آغاز خواهد شد.

 وي با اشاره به چشم‌انداز روشن توسعه همكاري‌ها ميان دو شركت هیوندای و ايران خودرو ديزل در دور جديد همكاري‌هاي فيمابين تاكيد كرد كه مذاكرات و برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي تنوع بخشيدن به سبد محصولات و توليد ديگر محصولات روز شركت هیوندای از جمله انواع اتوبوس درون شهري و برون شهري و همچنين ميني‌بوس و کاميونت در دستور كار قرار دارد.

كاميونت هیوندای باري HD78 از موتوري با قدرت 150 اسب بخار و كاميونت هیوندای باري و كمپرسي HD 65 از موتوري با قدرت 140 اسب بخار برخوردار است و هر دو اين محصولات به استاندارد آلايندگي Euro4+DPF مجهز هستند.

آغازی دوباره برای ۲ شریک قدیمی/قرارداد جدید ایران خودرو دیزل و هیوندای

بازدید فرماندهان نيروي انتظامي و پليس راهور از ایران خودرو دیزل

شمارش معکوس برای امضاء قرارداد ایران خودرو دیزل و مرسدس بنز

نخستین خط تولید ون در شرکت ایران خودرو دیزل را اندازی شد

شرایط فروش ون وانا از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد

ایران خودرو دیزل با همکاری مرسدس بنز اتوبوس گازسوز تولید می کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی