پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای برقی تویوتا

تویوتا برای سال 2030 چه استراتژی را دنبال می کند؟

تویوتا که به عنوان یکی از پیشگامان عرصه خودروهای برقی و هیبرید به شمار می رود و پرفروش ترین خودروساز در زمینه تولید و فروش خودروهای هیبریدی نیز شناخته می شود، در برنامه ریزی اش برای سال 2030، هدف فروش بیش از 5.5 میلیون دستگاه خودرو برقی از جمله یک میلیون خودرو کم مصرف را دنبال […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲ دی ۱۳۹۶

تویوتا که به عنوان یکی از پیشگامان عرصه خودروهای برقی و هیبرید به شمار می رود و پرفروش ترین خودروساز در زمینه تولید و فروش خودروهای هیبریدی نیز شناخته می شود، در برنامه ریزی اش برای سال 2030، هدف فروش بیش از 5.5 میلیون دستگاه خودرو برقی از جمله یک میلیون خودرو کم مصرف را دنبال می کند.

خودروساز ژاپنی درنظر دارد تا از استراتژی های جدیدی برای توسعه و افزایش تولید خودروهای هیبرید، برقی، پلاگین هیبرید و هیدروژنی استفاده کند. همچنین تویوتا قصد دارد برای سال ۲۰۲۰ تعداد خودروهای برقی و الکتریکی خود را تا ۱۰ مدل افزایش دهد. البته ورود این خودروها در ابتدا برای بازار چین درنظر گرفته شده و پس از آن کشورهای ژاپن، هند، آمریکا و قاره اروپا جزو هدف های بعدی قلم داد شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی