پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه پرشیا خودرو در نمایشگاه خودرو مازندران

حضور پرشیا خودرو با سبد کامل محصولات جدید ب ام و در نمایشگاه خودرو مازندران

اولین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات وابسته مازندران در شهر ساری به عنوان مرکز این استان دایر شده و تا 4 دی ماه ادامه دارد. شرکت های خودرویی و برندهای بزرگی در این نمایشگاه حاضر شده اند و پرشیا خودرو به عنوان نماینده ب ام و در ایران با جدیدترین محصولات این خودروساز محبوب آلمانی […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۳ دی ۱۳۹۶

اولین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات وابسته مازندران در شهر ساری به عنوان مرکز این استان دایر شده و تا 4 دی ماه ادامه دارد. شرکت های خودرویی و برندهای بزرگی در این نمایشگاه حاضر شده اند و پرشیا خودرو به عنوان نماینده ب ام و در ایران با جدیدترین محصولات این خودروساز محبوب آلمانی در این رویداد خودرویی در شمال کشور حاضر شده است. همچنین شرکت پرشیا خودرو نماینده ی فروش و خدمات پس از فروش BMW در ایران، در راستای فراهم نمودن نهایت لذت رانندگی و آسودگی خاطر بخشیدن به مالکان تمام مدل های BMW، فروش بسته های متنوع گارانتی و تمدید دوره گارانتی را در دستور کار خود قرار داده است.

غرفه پرشیا خودرو در نمایشگاه خودرو مازندران


به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:

پرشیاخودرو در نمایشگاه خودرو ساری 1396

ساری بعنوان مرکز استان مازندران، در اولین دوره نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات وابسته، مقصد پرشیاخودرو بود تا طیف گسترده ای از سبد محصولی خود را به نمایش عموم قرار دهد. پرشیاخودرو با نمایش 6 مدل خودرو از جمله X3 و X4 از بین مدل های X و همچنین ، 320i، 330i و 530i بعنوان سدان های مدرن و 120i هاچ بک  BMW، قدرت مطلق خود در بین خودروهای رده بالای کشور را به همگان نشان داد. مهمان ویژه و سورپرایز پرشیاخودرو برای این نمایشگاه، هاچ بک جمع جور و البته دوست داشتنی 120i بود که بعد از مدت کوتاهی دوباره توسط پرشیاخودرو عرضه خواهد شد. حضور سدان محبوب 320i که بعد از مدتی دوری دوباره توسط پرشیاخودرو به کشور باز خواهد گشت از نکات مهم این نمایشگاه بود.

غرفه پرشیا خودرو در نمایشگاه خودرو مازندران
تنوع محصول بالا، در کنار خدمات با کیفیت و شبکه گسترده نمایندگان پرشیاخودرو باعث شده تا این قدرت بخوبی حس شود. حضور نمایندگی جدید پرشیاخودرو در بابل که بتازگی به خانواده پرشیاخودرو پیوسته نشاندهنده توسعه روز افزون شبکه نمایندگان پرشیاخودرو در راستای ارائه بهترین ها به مردم است. زین پس مردم خوب مازندران میزبان سه نماینده پرشیاخودرو خواهند بود تا در دسترسی به خدمات پرشیاخودرو راحتی و آرامش خاطر بیشتری را تجربه نمایند.

این نمایشگاه از تاریخ 1 الی 4 دی ماه 1396 در محل دهکده تجاری نیاوران شهر ساری در حال برگزاری است و پرشیاخودرو تخفیف ویژه خرید را برای این نمایشگاه اختصاص داده است. علاقمندان قادر خواهند بود با مراجعه به نمایشگاه از این تخفیف استفاده نمایند.

528i-msport-828i M_ب ام و

فروش بسته های متنوع گارانتی و تمدید دوره گارانتی از سوی پرشیا خودرو

شرکت پرشیا خودرو نماینده ی فروش و خدمات پس از فروش BMW در ایران، در راستای فراهم نمودن نهایت لذت رانندگی و آسودگی خاطر بخشیدن به مالکان تمام مدل های BMW، فروش بسته های متنوع گارانتی و تمدید دوره گارانتی را در دستور کار خود قرار داده است.

در این طرح خودروهای مدل ۲۰۱۳ به بالا با حداکثر پیمایش ۶۰۰۰۰ کیلومتر می توانند با مراجعه به شرکت پرشیا خودرو دارای یکی از این بسته های متنوع شوند. این طرح در دو بسته ی طلایی و نقره ای ارائه می گردد. بسته ی طلایی این طرح شامل پوشش قطعات موتور، گیربکس، ترنسفرکیس، سیستم تعلیق و سیستم الکترونیک خودرو می باشد. همچنین بسته ی نقره ای این طرح شامل پوشش قطعات موتور، گیربکس و ترنسفرکیس می باشد.

بسته های این طرح برای مدل های مختلف خودروهای BMW با قیمت های متنوع ارائه می گردد تا مالکان این خودروها بتوانند بهترین بسته را بنا به شرایط خودروی خود انتخاب نمایند.این طرح مزیت دیگری نیز برای خریداران خودروهای کارکرده ی BMW در بازار دارد. خریداران می توانند با مراجعه به شرکت پرشیا خودرو علاوه بر اطمینان حاصل کردن از صحت و سلامت خودرو، از بسته های گارانتی و تمدید دورۀ گارانتی پرشیا خودرو بهرمند شوند و با آسودگی خاطر از خودروی BMW خود حتی بعد از خارج شدن از مدت متعارف گارانتی پرشیا خودرو استفاده نمایند.

تلفن دفتر مرکزی: ۴۵۹۱-۰۲۱
داخلی های: ۱۴۳، ۳۸۲، ۴۳۷

پرشیا خودرو هزینه حضور در نمایشگاه را به زلزله زدگان اختصاص داد

پرشیا خودرو حرف های جدیدی برای خریداران BMW دارد

سورپرایز ب ام و در نمایشگاه توکیو/ ب ام و X2 معرفی شد

فلفل تند و تیز ب ام و با ۴ چرخ متحرک!/بررسی ب ام و سری 3 جدید

قهرمان بی رقیب تر از همیشه/ بررسی فنی ب ام و سری 5 جدید

ب ام و های دم بریده!/ نگاهی به هاچ بک های جدید ب ام و در بازار ایران

شاخ به شاخ ژرمن های کهنه کار/مقایسه مرسدس بنز E کلاس و ب ام و سری ۵ جدید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی