پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کشنده ایویکو

زامیاد محصولات جدید ایویکو را در نمایشگاه حمل و نقل به خط کرد

شرکت زامیاد، تولید کننده محصولات تجاری سنگین و سبک گروه خودروساری سایپا، در غیاب دیگر زیر مجموعه سنگین ساز سایپا یعنی سایپا دیزل، حضوری پررنگ در پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و خدمات شهری دارد. غرفه زامیاد در سالن 38B نمایشگاه بین المللی تهران واقع شده و همه روزه از ساعت 9 […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۵ دی ۱۳۹۶

شرکت زامیاد، تولید کننده محصولات تجاری سنگین و سبک گروه خودروساری سایپا، در غیاب دیگر زیر مجموعه سنگین ساز سایپا یعنی سایپا دیزل، حضوری پررنگ در پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و خدمات شهری دارد. غرفه زامیاد در سالن 38B نمایشگاه بین المللی تهران واقع شده و همه روزه از ساعت 9 صبح الی 5 عصر میزبان بازدیدکنندگان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو:

بعد از توافقات صورت گرفته و از سر گرفته شدن همکاری ایویکو و زامیاد، کشنده ها و کامیون های این خودروساز ایتالیایی دوباره در سبد محصولات زامیاد قرار گرفته اند. در غرفه زامیاد 2 کامیون کشنده ایویوکو به نمایش درآمده اند. کشنده بزرگ تر و قدرتمندتر ایویکو استرالیس نام دارد که از پیشرانه 6 سیلندر 12880 سی سی با توان 500 اسب بخار و گشتاور 2300 نیوتن متر برخوردار است. این کشنده رقبای سرسختی از جمله مرسدس بنز آکتروس و ولوو FH در بازار ایران دارد.

کشنده ایویکو

دیگر کامیون کشنده ایویکو در این غرفه، مدل معروف یوروکارگو با پیشرانه6 سیلندر 5880 سی سی 6 سیلندر است که برای مصارف سبک تر به کار گرفته می شود. پیشرانه یوروکارگو 280 اسب بخار قدرت و 930 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

وانت درکا

به سراغ محصولات تجاری سبک زامیاد می رویم. 2 دستگاه وانت باری و یک دستگاه ون، خودروهایی هستند که زامیاد به نمایشگاه حمل و نقل آورده است. وانت درکا و وانت پادرا محصولات زامیاد در گروه وانت بارهای شهری هستند.

ون ایویکو نیز که در خط تولید زامیاد ساخته می شود، آراد نام دارد. این خودرو از پیشرانه 4 سیلندر بهره می برد و سقف توانش به 143 اسب بخار می رسد. همچنین گشتاور 327 نیوتن متری آراد نیز توسط گیرباکس 5 سرعته دستی به چرخ ها منتقل می شود. ون آراد باید با رقبایی از جمله ون وانا، ون مکسوس و ون هایس برلیانس در بازار ایران رقابت کند.

زامیاد

ایران خودرو دیزل با سبدی کامل از محصولات سبک و سنگین/ پانزدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری

آغاز به کار پانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و خدمات شهری تهران

زامیاد در گردهمایی صنعتگران در تهران

شرکت زامیاد مقصد خط تولید وانت پیکاپ ریچ می شود

توسعه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با محصولات زامیاد

پادرا ، نماد قدرت و قدمت

جایگزین موتور Z24 با طراحی جدید برای شرکت زامیاد

تولید زامیاد طی دو ماه از مرز 8000 دستگاه گذشت

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی