پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترافیک-اتوبان

دوربین ثبت ورود به محدوده زوج و فرد پل همت غیرفعال شد

به دلیل ایجاد ترافیک در بزرگراه کردستان، دوربین‌ ثبت تخلف ورود به محدوده زوج و فرد بر روی پل ملاصدرا غیر فعال شده است. با خاموش شدن این دوربین شهروندان می‌توانند از بزرگراه همت ابتدا به سمت جنوب و سپس از بزرگراه حکیم به سمت غرب تردد کنند که قبلا این امکان وجود نداشت. سرهنگ عابدی جانشین […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۹ دی ۱۳۹۶

به دلیل ایجاد ترافیک در بزرگراه کردستان، دوربین‌ ثبت تخلف ورود به محدوده زوج و فرد بر روی پل ملاصدرا غیر فعال شده است. با خاموش شدن این دوربین شهروندان می‌توانند از بزرگراه همت ابتدا به سمت جنوب و سپس از بزرگراه حکیم به سمت غرب تردد کنند که قبلا این امکان وجود نداشت.

سرهنگ عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص اجرا نشدن طرح زوج و فرد در ابتدای بزرگراه کردستان اظهار کرد: به دلیل ایجاد ترافیک در بزرگراه کردستان، دوربین‌ ثبت تخلف ورود به محدوده زوج و فرد بر روی پل ملاصدرا غیر فعال شده است.

وی افزود:افرادی که قصد تردد از بزرگراه حکیم به سمت غرب را داشتند به دلیل وجود دوربین ثبت تخلف محدوده زوج و فرد از این مسیر استفاده نمی‌کردند و بیشتر از بزرگراه همت تردد می‌کردند که این مسئله باعث قفل شدن بزرگراه کردستان می‌شد، به همین دلیل برای رفع این مشکل دوربین ثبت تخلف بر روی پل همت به سمت جنوب برای همیشه خاموش شد و شهروندان می‌توانند از بزرگراه حکیم برای تردد استفاده کنند.

سرهنگ عابدی افزود:با خاموش شدن این دوربین شهروندان می‌توانند از بزرگراه همت ابتدا به سمت جنوب و سپس از بزرگراه حکیم به سمت غرب تردد کنند که قبلا این امکان وجود نداشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

طرح ترافیک 97 چه تغییراتی دارد؟/ تقسیم تهران به 3 زون ترافیکی

۵۰ هزار تومان جریمه در انتظار خودروهای دودزا

آغاز ثبت نام طرح ترافیک برای موتورسواران

تغییر ساعت طرح زوج و فرد

تصویب الزام موتورسیکلت ها برای دریافت آرم طرح ترافیک در شورای شهر

محکومیت خودروهای پاک به پرداخت هزینه طرح ترافیک

20 هزار تومان جریمه به ازای هر ساعت تردد در طرح ترافیک

سیاست‌های متناقض در قبال خودروهای هیبرید

فروش مجدد آرم طرح ترافیک با 3 نرخ متفاوت

ممنوعیت دائمی ورود کامیون به 2 منطقه تهران

جریمه 1.5 میلیونی در یک ماه به دلیل عدم داشتن معاینه فنی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی