پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS7

قیمت DS7 کراس بک تعیین شد/ DS7 با چه تیپ هایی به ایران می آید؟

شرکت آرین موتور تابان، نماینده رسمی DS فرانسه در ایران، قیمت قطعی لوکس ترین و بزرگ ترین شاسی بلند این برند پرمیوم فرانسوی، یعنی DS7 کراس بک 2018 را اعلام کرد. براساس ابلاغیه جدید شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی محصولات دی اس در ایران، خودروی DS7 در 3 تیپ با قیمت های 329، 345 و 355 میلیون […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۰ دی ۱۳۹۶

شرکت آرین موتور تابان، نماینده رسمی DS فرانسه در ایران، قیمت قطعی لوکس ترین و بزرگ ترین شاسی بلند این برند پرمیوم فرانسوی، یعنی DS7 کراس بک 2018 را اعلام کرد.

براساس ابلاغیه جدید شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی محصولات دی اس در ایران، خودروی DS7 در 3 تیپ با قیمت های 329، 345 و 355 میلیون تومان قابل عرضه به متقاضیان است.

بروزرسانی:

فروش بهاری محصولات 2018 برند پریمیوم DS

محصولات DS را با اقساط 24 ماهه بخرید

قیمت  DS7 مدل 2018 در 3 تیپ – دی ماه 96:

قیمت ds7 کراس بک

 

 

DS7

تفاوت تیپ های مختلف DS7

DS7 بر پایه پلت‌فرم EMP2 که در سایر شاسی‌بلندهای گروه PSA نظیر پژو 3008، پژو 5008 و سیتروئن C4 نیز مورد استفاده قرار گرفته، ساخته می‌شود.  DS7 در 5 تیپ به بازار جهانی عرضه می شود، از این میان فقط 3 تیپ آن یعنی پرفورمنس لاین، ریوولی و اپرا به ایران عرضه شود. تفاوت در مدل ها فقط محدود به تفاوت آپشن نمی شود، بلکه تمام جزئیات مدل ها با هم تفاوت دارد:

در نسخه ((پرفورمنس لاین)) تریم زیر چراغ ها و نوار روی صندوق عقب به شکل مات هستند و از لوگوی مخصوص 3 رنگ جایگزین لوگوی DS استفاده شده است. جنس روکش صندلی و داشبورد و رو دری ها همگی جیر هستند و از المان هایی استفاده شده که یادآور فضای اسپرت تر باشد.

در مدل ((ریوولی)) فضا متفاوت است، همانطور که اگر در خیابان ریوولی قدم بزنید با بوتیک های لوکس و نگاهی جدید به مد و لباس رو به رو می شوید، در طراحی این مدل نیز از همین قاعده پیروی شده است. استفاده از چرم طبیعی نسکافه ای رنگ، فضایی گرم و روشن به کابین آن هدیه داده است.

در (( اپرا )) که گران ترین مدل است، نخ دوخت چرم رو دری ها به شکل مرواریدی است و از چرم طبیعی ناپا با نقش های لوزی شکل و چوب های نایاب استفاده شده است. به گفته سر طراح DS، طراحی این مدل به شکلی خاص Fashion Design است و در تمام پوستر های رسمی خود از این مدل استفاده کرده اند.

DS7

DS7 از یک موتور 1600 سی سی توربو با 165 اسب بخار قدرت و یک گیرباکس 6 سرعته دو کلاچه بهره می برد که منحصرا برای شرایط ایران تولید شده است و در کشورهای دیگر با این مشخصات عرضه نمی شود.

آرین موتور تابان در روندی کاملا مطابق با اصول جهانی DS7 را در ایران لانچ کرده. این شاسی بلند لوکس پیش از عرضه در بازار حدود 6000 کیلومتر در سراسر ایران و آب و هوای متنوع کشورمان توسط کارشناسان فرانسوی مورد آزمایش فنی قرار گرفته تا سازگاری هرچه بیشتر و بهتری با شرایط ایران داشته باشد. این محصول جدید DS چندی پیش در مهمترین رویداد خودرویی کشورف یعنی نمایشگاه خودرو تهران، به صورت رسمی رونمایی شد و تعدادی از خبرنگاران رسانه های خودرویی برای اشنایی بهتر با DS7 به زادگاه این خودرو (فرانسه) رفتند و DS7 را مورد بررسی و آزمایش های فنی قرار دادند.

برند DS پرمیوم فرانسوی بربام رضایتمندی مشتریان

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره -29/ DS7 با كوله باري از جذابيت رونمايي شد

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 44/ ((فيلم)) مصاحبه با علی شکوهی، مدير بازاريابي گروه آرين

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 16/ سوغات فرانسوی آرین موتور برای ایرانی ها

تست درایو عمومی DS برگزار شد + عکس

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۱۱)/ DS برای اولین بار به تبریز آمد

خدمات پرميوم برند خاص فرانسوي

DS3 صاحب برترین موتور سال 2017

DS7 نخستین خودرو خودران گروه PSA

شاخ به شاخ DS6 و ب ام و X1

DS7 کراس بک ، کابوس جدید شاسی‌بلندهای لوکس

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی