پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان آفرقای جنوبی

نیسان جوایز کیفیت محصول ⁣IPSOS 2017 را درو کرد!

نیسان آفریقای جنوبی جوایز کیفیت محصول ⁣IPSOS 2017 را درو کرد و به عنوان بهترین خودروساز انتخاب شد. IPSOS یک نظرسنجی است که در آفریقای جنوبی انجام می شود و طی آن از هزاران مشتری خودروسازهایی که در آفریقای جنوبی نمایندگی و خط تولید دارند، در مورد کیفیت خودروهای فروخته شده سوال می شود. ⁣برندگان این […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۰ دی ۱۳۹۶

نیسان آفریقای جنوبی جوایز کیفیت محصول ⁣IPSOS 2017 را درو کرد و به عنوان بهترین خودروساز انتخاب شد. IPSOS یک نظرسنجی است که در آفریقای جنوبی انجام می شود و طی آن از هزاران مشتری خودروسازهایی که در آفریقای جنوبی نمایندگی و خط تولید دارند، در مورد کیفیت خودروهای فروخته شده سوال می شود.

⁣برندگان این جوایز بر اساس پژوهش‌های سندیکایی و مصاحبه با مشتریان در زمینه کیفیت خودروها مشخص شده‌اند. این پژوهش یک پیمایش (نظرسنجی) کیفیت خودرو (VQS) را در مورد چندین تولیدکننده اصلی خودرو (OEM) در بر می‌گیرد. در بخش پیمایش کیفیت خودرو «ادراک مشتری از کیفیت خودرو» پس از ۳ ماه استفاده از خودرو مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتایج حاصل‌شده از مشتریان خودروسازان مختلف با یکدیگر قیاس می‌شود.

بیش از ۹۰۰۰ مصاحبه با مشتریان خودروسازهای شرکت‌کننده در این برنامه انجام گرفت. بیش از ۷۵٪ خودروهای جدید فروخته شده در نمایندگی‌های آفریقای جنوبی، توسط این خودروسازها تولید می‌شوند.

جوایزی که نیسان در IPSOS 2017 کسب کرده:

نشان نقره برای نیسان ایکس‌تریل به عنوان «بهترین خودروی تفریحی»
نشان طلا برای «بهترین برند تولیدکننده خودروهای سواری»
نشان برنز برای «بهترین برند تولیدکنند خودروهای تجاری سبک»
نشان طلا برای «بهترین برند تولیدکننده وانت تک‌کابین یک تُن»
نشان طلا برای «بهترین برند تولیدکننده وانت دوکابین یک تُن»
نشان نقره برای «بهترین کارخانه تولیدکننده محلی خودروهای تجاری سبک»

مشابه این نظرسنجی در ایران و توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز انجام می شود و پارامترهای مختلفی دارد. نماینده نیسان در ایران (شرکت جهان نوین آریا) نیز اخیرا توانست در نظرسنجی ISQI رتبه نخست رضایت مشتری در فرایند فروش را از آن خود کند. فارق از آمار و رتبه بندی ها، تحویل به موقع خودروهای نیسان توسط جهان نوین آریا و روش های متنوع و جالب فروش و تحویل خودرو نظیر تحویل ناب خودروهای نیسان، مواردی است نظر خریداران را به خود جلب می کند.

جالب است بدانید  شرکت جهان نوین آریا ، در کمتر از یک‌سال از فعالیت خود با دو محصول توانست ۱۰ درصد از سهم بازار وارداتی‌ها را کسب کند. این شرکت با هدف ارائه بهترین خدمات فروش و پس از فروش محصولات نیسان در سراسر ایران و رعایت مشتری‌مداری، توانست در مدتی محدود مجددا محبوبیت این برند ژاپنی را در ایران بر سر زبان‌ها جاری کند.

فروش نقدی و اقساطی محصولات جهان نوین آریا (دی 96)

رانندگی آسان، حاصل همکاری نیسان و DeNA

تقابل نیسان جوک و تویوتا CH-R/ حمله مریخی ها به بازار کراس اوورها

رتبه اول رضایت مشتریان در فروش به جهان نوین آریا رسید

تست نیسان توسط خانم رُز! / با تست ها کیفیت نیسان در خط تولید آشنا شوید

نمایندگی برتر فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا معرفی شد

حضور نیسان به عنوان اولین خودروساز ژاپنی در مسابقات فرمول E

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی