پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تست درایو نیسان-نیسان جوک

تیپ های مختلف نیسان جوک چه تفاوت هایی دارند؟ / 2 روی سکه جوک

((ویدیو)) بررسی چری تیگو7 جدید را اینجا ببینید! ((ویدیو)) بررسی پیکاپ آمیکو آسنا را اینجا ببینید حتما شما هم این ضرب المثل قدیمی را شنیده اید که هر گردی گردو نیست. شاید بپرسید ارتباط این ضرب المثل با خودرو چیست؟! خب جواب شما ساده است، می خواهیم با ذکر این مثال بگوییم هر نیسان جوک […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۲ دی ۱۳۹۶

((ویدیو)) بررسی چری تیگو7 جدید را اینجا ببینید!

((ویدیو)) بررسی پیکاپ آمیکو آسنا را اینجا ببینید

حتما شما هم این ضرب المثل قدیمی را شنیده اید که هر گردی گردو نیست. شاید بپرسید ارتباط این ضرب المثل با خودرو چیست؟! خب جواب شما ساده است، می خواهیم با ذکر این مثال بگوییم هر نیسان جوک هم جوک خالی نیست! زیرا این خودرو در دو ورژن مختلف در بازار ایران به فروش می رسد. در واقع قصد نداریم از سیر تا پیاز این خودرو را بعد از حدود 2 سال حضور در بازار ایران بررسی کنیم. اما می خواهیم به تفاوت های ورژن های مختلف این خودرو نگاهی بی اندازیم زیرا به نظر می رسد هنوز بعضی از علاقه مندان تفاوت های آن ها را نمی دانند.

بروزرسانی:

قیمت جدید نیسان جوک اعلام شد

فروش نقدی و اقساطی نیسان جوک اسکای پک (خرداد 97)

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:

تیپ اسکای پک

این تیپ از جوک دارای ترمزهای ABS+EBD و سیستم کنترل پایداری ESP است. یعنی سیستم های کمکی که در همه خودروهای روز جهان به صورت استاندارد وجود دارد. این خودرو دارای 6 ایربگ است که جلو خودرو، کنارهای کابین و ستون ها را پوشش می دهد. از این حیث مثل یک پرده ایمنی عمل می کند. همچنین سیستم سنجش باد تایرها و هشدار در صورت کمبود فشار باد، ترکشن کنترل، سیستم استارت- استاپ که باعث کاهش چشم گیر مصرف سوخت در ترافیک می شود، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، هندزفری بلوتوث، کروز کنترل و سقف پانوراما از دیگر تجهیزات این خودرو هستند.

همچنین جوک به خریداران این تیپ سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک را نیز ارائه می کند. در تیپ اسکای پک می توانید آینه های گرمکن دار جمع شونده برقی و رینگ های 17 اینچی آلومینیومی را نیز به همراه چراغ های روشنایی روز LED ببینید. شاید این نسخه نسبت به 2 تیپ دیگر از امکانات کمتری برخوردار باشد، اما قیمت منطقی و مناسب آن باعث شده تا در مقایسه با رقبای هم کلاس ارزش خرید داشته باشد. به طور مثال تویوتا C-HR با امکانات و مشخصات فنی نسبتا مشابه با جوک اسکای پک، قیمتی به مراتب بالاتر از این کراس اوور اسپرت دارد.


می خوای نیسان جوک بخری؟ حتما بیار اینجا فنی و بدنه اش رو قبل از خرید چک کن!

(کلیک کنید)


 

نیسان جوک

پلاتینیوم

درواقع تیپ پلاتینیوم را باید یک مدل آپشنال نسبت به تیپ اسکای پک دانست. زیرا این خودرو همه امکاناتی که در مدل اسکای پک وجود دارد را به خریداران ارائه می کند. پس چرا خریدار باید پول بیشتری نسبت به مدل پایه بپردازد؟ پاسخ این سوال سخت نیست. زیرا کافی است بدانید مدل پلاتینیوم یک نمایشگر 8.5 اینچی با سیستم GPS را نیز در اختیار خریداران می گذارد. البته این همه دارایی های این مدل نیست. زیرا سیستم حرکت بین خطوط که در صورت خروج بدون راهنما به راننده هشدار صوتی می دهد، رادار  360 درجه موسوم به AVM که مثل برادر بزرگ اش ایکس تریل دور تا دور خودرو را اسکن می کند و سیستم شناسایی و هشدار اجسام متحرک ( MOD) در اطراف خودرو از دیگر دارایی های جوک پلاتینیوم هستند. سنسور باران، روکش چرمی صندلی، صندلی های مجهز به گرمکن و چراغ های اتوماتیک نیز پکیج این خودرو را کامل می کنند.

نیسان جوک

نسخه های اسکای پک و پلاتینیوم نیسان جوک با پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر با قدرت 117 اسب بخار در 6 هزار دور بر دقیقه عرضه می شوند. ضمنا گشتاور پیشرانه در هر دو تیپ به عدد 158 نیوتن متر در 4 هزار دور بر دقیقه می رسد. انتقال قدرت در جوک به وسیله یک گیرباکس 6 سرعته CVT انجام می شود. جوک بسته به شرایط مختلف رانندگی 6 لیتر سوخت در 100 کیلومتر مصرف می کند.

نیسان جوک

تیپ اسپرت

البته خودروهای تیپ اسکای پک و پلاتینیوم نمونه های پایه جوک از نظر فنی هستند. اما جهان نوین آریا عرضه کننده خودروهای نیسان در ایران، برای آنهایی که به هیجان بیشتر علاقه دارند، مدل اسپرت جوک را نیز تدارک دیده است. این مدل دارای پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ است که می تواند تا 190 اسب بخار نیرو تولید کند. این قدرت با توجه به وزن 1.2 تنی جوک می تواند یک موشک زمین به زمین را در اختیار خریداران بگذارد. مدل اسپرت جوک ضمن دارا بودن امکانات تیپ پلاتینیوم، از ترمزهای قوی تر نیز برخوردار است. همچنین در نمای ظاهری جوک اسپرت با جزییات متفاوتی همچون قطعات تزیینی و رینگ های مشکی رنگ از 2 تیپ دیگر متمایز می شود و در این تیپ می توانید تریم داخل کابین را هماهنگ با رنگ بدنه سفارش دهید.

 

تست فنی جامع نیسان ایکس تریل (آنرود و آفرود)

نیسان جوک را بیشتر بشناسیم

قیمت جدید نیسان جوک اعلام شد

تقابل نیسان جوک و تویوتا CH-R/ حمله مریخی ها به بازار کراس اوورها

نیسان جوایز کیفیت محصول ⁣IPSOS 2017 را درو کرد!

تقابل نیسان جوک و تویوتا CH-R/ حمله مریخی ها به بازار کراس اوورها

تست نیسان توسط خانم رُز! / با تست ها کیفیت نیسان در خط تولید آشنا شوید

کدام نمایندگی های رسمی واردکننده خودرو مجوز پیش فروش دارند؟

امکان تست درایو نیسان ایکس تریل پیش از خرید

از تحویل ناب خودروهای نیسان چقدر می دانید؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی