پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارمانیا در نمایشگاه مازندران

فروش محصولات کارمانیا با تخفیف ویژه نمایشگاه خودرو مازندران

شرکت کارمانیا نماینده شرکت BYD چین در ایران با حضور قدرتمند در نمایشگاه خودرو مازندران در شهر قائم شهر حضور یافت و همچنین فروش محصولات خود را با تخفیف ویژه یک میلیون تومانی برای این نمایشگاه آغاز کرده است. جدیدترین و برترین محصول این شرکت یعنی BYD S7 در نمایشگاه تهران رونمایی شد و در […]

امیر
پنجشنبه - ۱۴ دی ۱۳۹۶

شرکت کارمانیا نماینده شرکت BYD چین در ایران با حضور قدرتمند در نمایشگاه خودرو مازندران در شهر قائم شهر حضور یافت و همچنین فروش محصولات خود را با تخفیف ویژه یک میلیون تومانی برای این نمایشگاه آغاز کرده است.

جدیدترین و برترین محصول این شرکت یعنی BYD S7 در نمایشگاه تهران رونمایی شد و در سایر نمایشگاه های پس از آن نیز حضور یافت، اما مدل S6 با توجه به بازه قیمتی و توانایی های فنی برای این خطه از کشور محصول مناسب تری است. از این رو S6 با یک میلیون تومان تخفیف معادل 98 میلیون و 600 هزارتومان ویژه ثبت نام نمایشگاه به فروش می رسد.

غرفه کارمانیا در سالن اصلی این نمایشگاه حضور دارد و خودروهایی همچون BYD S6، BYD F3 به نمایش درآمده است.

اما خودرو جدید BYD S7 در این نمایشگاه حضور نیافته است که مشتریان برای خرید این خودرو تمایل داشتند این خودرو را در زمان پیش خرید آن را مشاهده کنند.

سومین دوره از نمایشگاه خودرو کرمان با همکاری شرکت هرمس برگزار شده و تا روز جمعه برقرار است. ساعت بازدید از این نمایشگاه ۱۶ تا ۲۲ اعلام شده و محل برگزاری آن در شهر قائم شهر است.

امکانات BYD S6 :

کابین S6 با رنگ‌بندی انتخابی سفید، مشکی، قهوه‌ای یا نقره‌ای تزئین‌شده و در نگاه اول کیفیت بالاتری نسبت به سایر رقبای هم‌وطن‌اش دارد. پوشش چرم طبیعی صندلی‌ها و فرمان کیفیت قابل‌قبولی دارند و ارگونومی کابین نسبت به خودرویی در این رنج قیمت مناسب است. داخل کابین نیز شباهت با RX در طراحی قسمت‌هایی مثل داشبورد، صندلی‌ها، صندوق بار و محل قرارگیری اهرم تعویض دنده خودنمایی می‌کنند. صندلی راننده در 8 جهت به‌صورت برقی تنظیم می‌شود و برای استفاده از فضای بیش‌تر صندوق بار می‌توانید صندلی عقب را بخوابانید. یک نمایش‌گر ۷ اینچی لمسی نیز در مرکز کنسول جلو تعبیه شده و می‌توانید بدون کلید وارد کابین شوید و پیشرانه را توسط استارت دکمه‌ای روشن کنید. به‌دلیل ابعاد بزرگ بدنه خودرو، دوربین دنده‌عقب، دوربین آینه سمت راست، 2 سنسور جلو و 4 سنسور عقب به دید بهتر راننده کمک می‌کنند. ۶ عدد ایربگ در 10 نقطه داخل کابین ایمنی سرنشینان را تامین می‌کنند و S6 توانسته ۵ ستاره ایمنی موسسه C.NCAP چین را به خود اختصاص بدهد. سیستم صوتی 6S  نیز به ۹ اسپیکر مجهز شده و علاوه بر سامانه تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله، دارای سیستم GPS منطبق بر نقشه ایران است.

حضور پرقدرت گروه کارمانیا در نمایشگاه خودرو کرمان

فروش نقدی و اقساطی محصولات کارمانیا (ویژه نمایشگاه خودرو کرمان)

خودروسازی کارمانیا ، نایب قهرمان خدمات پس از فروش (مصاحبه)

رضایت مشتریان از فروش و خدمات خودروسازی کارمانیا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی