تقدیر از نمایندگی های رتبه یک ایساکو برگزار شد

مراسم تقدیر از نمايندگي هاي رتبه یک خدمات پس از فروش ايران خودرو ایساکو با حضورآقای مهندس ملکی تهرانی، قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در جزیره کیش برگزار شد که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو :

مهندس ملکی تهرانی در جمع 58 نمایندگی برتر خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو اظهار داشت: شما نمایندگی های برتر نمونه بارزی از 800 نمایندگی هستید که به حقیقت اصول شراکت را به خوبی ادا کرده اید و ایران خودرو  به اتکا زحمات و موفقیت شما آینده ای روشن برای سهامداران، مردم و قطعه سازان پیش بینی می کند.

وی با اشاره به اقدامات ایران خودرو در راستای کسب بالاترین شاخص رضایت مشتریان در ارزیابی سال 95 افزود: گروه صنعتی ایران خودرو با هدف حفظ و ارتقا كيفيت، بهبود تامين قطعات و برقراری ارتباط موفق بین فروش و خدمات پس از فروش اقداماتی اساسی را برای تسهيل در ارايه خدمات به مشتريان  اجرا نموده است.

قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو خاطر نشان کرد: پیش از این شاهد مراجعه 92 درصد از محصولات با کارکرد کمتر از 10 هزار کیلومتر برای دریافت خدمات به شبکه بودیم اما با اجرای اقدامات اصلاحی اکنون این رقم به 30 درصد کاهش یافته است. همچنین خودروی متوقع (در انتظار قطعه) در نمایندگی ها به کمتر از 500 دستگاه رسیده و امیدواریم خودروهای متوقف نیز تا پایان سال به سه دستگاه در روز کاهش یابد.

گزارش خودرو

لازم به ذکر است  ایساکو در سال 95 توانسته هشتمین مقام اولی را برای هشتمین سال متوالی کسب کند ويژگي خاص و برتر اين دوره ‌از ارزيابي ها، كسب بالاترين امتياز براي خدمات ارایه شده به تمامي محصولات ايران‌ خودرو بوده است. شرکت ایساکو از سه ماهه سوم سال 94 تا مهر ماه سال 96 توانسته امتیاز خود را در رضایت مشتریان به صورت صعودی افزایش دهد. به طوری که در این بازه زمانی به ترتیب امتیازهای خود را به ترتیب از 699  به 705، 711، 721، 731،  736 و 743 رسانده است.

ارائه خدمات توسط برخی نمایندگان ایساکو در روز جمعه

دریافت فاکتور تنها با یک کلیک توسط ایساکو

بیش از 90 نمایندگی ایساکو متخصص برای خدمات به H30 کراس شدند

افتتاح دومین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی و حرفه ای

داتیس نگین خودرو آریزو تعمیرگاه تخصصی بهنام

MVM x22

آمیکو

جک کرمان موتور

تلگرام
نظر شما !!