پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو ساندرو

پیش فروش و فروش نقدی پارس تندر و ساندرو با مدل 97 (دی 96)

پیش فروش و فروش نقدی پارس تندر و ساندرو با مدل 97 توسط پارس خودرو طبق شرح و جداول زیر در دی ماه سال جاری اعلام می شود. شرایط فروش فوری نقدی خودروهای تندر90 و پارس تندر با مدل 97 به تعداد محدود صرفا اینترنتی از ساعت 16 روز دوشنبه مورخ 96/10/18 تا تکمیل ظرفیت […]

امیر
سه شنبه - ۱۹ دی ۱۳۹۶

پیش فروش و فروش نقدی پارس تندر و ساندرو با مدل 97 توسط پارس خودرو طبق شرح و جداول زیر در دی ماه سال جاری اعلام می شود.

شرایط فروش فوری نقدی خودروهای تندر90 و پارس تندر با مدل 97 به تعداد محدود صرفا اینترنتی از ساعت 16 روز دوشنبه مورخ 96/10/18 تا تکمیل ظرفیت به شرح ذیل اعلام میگردد.

پیش فروش و فروش نقدی پارس تندر و ساندرو با مدل 97 (دی 96) :

پیش فروش و فروش نقدی پارس تندر و ساندرو با مدل 97 (دی 96)

پیش فروش و فروش نقدی پارس تندر و ساندرو با مدل 97 (دی 96)

رنو ساندرو:
رنو ساندرو محصول جدید پارس‌خودرو در کلاس هاچ‌بک‌های جمع و جور اقتصادی طبقه بندی می‌شود و در 2 نسخه منوآل و اتوماتیک به تولید می‌رسد. ساندرو را در ابتدای ورودش به بازار، به عنوان رقیبی برای پژو ۲۰۶ تیپ در نظر می‌گرفتند، اما قیمت بالاتر از ۲۰۶ باعث شد تا این دو در عمل در یک سبد خرید برای خریداران با بودجه ۴۰ میلیونی قرار نگیرند. طراحی ظاهری ساندرو از خطوط منظم اروپایی تشکیل شده و ظاهری متناسب و پویا دارد. پایین درهای جانبی هم ضربه‌گیرهایی نصب شده که در برخوردهای جانبی از درها حفاظت می‌کنند. در نسخه منوآل ضربه گیر درها و پوشش قاب آینه های جانبی بر خلاف نسخه اتوماتیک به رنگ مشکی هستند. طراحی ظاهری ساندرو که وام دار ظاهر تندر۹۰ است، همچون ۲۰۷ جوان پسند نیست. اما طراحی آن جدیدتر و مدرن‌تر از ۲۰۷ که سال‌ها پیش طراحی شده ارزیابی می‌شود.

ساندرو به عنوان هاچ بکی متوسط در بازار ایران شناخته می‌شود که با تکیه بر کیفیت مناسب و استهاک پایین‌اش توانسته طرفداران فراوانی به دست بیاورد. همچنین جالب است بدانید رنو ساندرو تنها خودرو تولید داخل زیر ۱۰۰ میلیون تومان است که موفق به کسب ۴ ستاره کیفیت از موسسه بازرسی کیفیت و استاندارد شده.

ون پارس خودرو در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران

تولید محصولات رنو شرکت پارس خودرو با گیربکس جدید

قیمت جدید محصولات پارس خودرو اعلام شد

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (6) / پارس خودرو از قیمت برلیانس C3 رونمایی کرد

تولید رنو در پارس خودرو افزایش یافت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی