پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان

کمپین زمستانه خدمات پس از فروش خودروهای نیسان آغاز شد

عضو هیات مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان در ایران، از آغاز کمپین خدمات پس از فروش نیسان از ۲۳ دی‌ماه خبر داد. امیرحسن امیری، با اعلام این خبر افزود: شرکت جهان نوین آریا که در قالب یک شرکت جوینت‌ونچر با شرکت سهیل بهوان عمان […]

javankhodro
شنبه - ۲۳ دی ۱۳۹۶

عضو هیات مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان در ایران، از آغاز کمپین خدمات پس از فروش نیسان از ۲۳ دی‌ماه خبر داد.

امیرحسن امیری، با اعلام این خبر افزود: شرکت جهان نوین آریا که در قالب یک شرکت جوینت‌ونچر با شرکت سهیل بهوان عمان (SBA) فعالیت می‌کند، توانسته است با مشارکت شریک خارجی و تیم مدیریت مجرب و کارآزموده خود، ضمن تحویل به‌موقع خودروها، در تامین به‌موقع قطعات و ارائه سرویس مناسب خدمات پس از فروش نیز فعالیت شایان توجهی انجام دهد. این شرکت حمایت همه‌جانبه و رضایت هر چه بیشتر مشتریان خودروهای نیسان را کلیدی‌ترین تعهد خود می‌داند و در همین راستا، کمپین زمستانه خدمات پس از فروش را از ۲۳ دی‌ماه آغاز می‌کند که به مدت دو ماه تا ۲۳ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما در این کمپین زمستانه که ویژه خودروهای نیسان (انواع مدل‌های نیسان جوک و ایکس‌تریل) در کشور است، برآنیم تا ضمن عمل به تعهدات خود، نوع جدیدی از خدمات پس از فروش را به مشتریان‌مان ارائه دهیم به این معنا که با بهره‌گیری از حداکثر پتانسیل خدمات پس از فروش‌مان در کشور، ارائه خدمات شبانه‌روزی، حضور پرسنل مجرب، امكانات و تجهیزات مناسب و پشتیبانی قطعات و تخفیف‌های حداکثری، در تلاشیم آرامش خاطر مشتریان نیسان را فراهم آوریم.

امیری جزئیات این کمپین را تشریح کرد و گفت: مشتریانی که برای سرویس اولیه و یا ادواری خود مراجعه کنند، مشمول ۳۰ درصد تخفیف در اجرت خدمات و تعویض قطعات می‌شوند. همچنین در صورت مراجعه مشتری خارج از سرویس اولیه و یا دوره‌ای، بازدید رایگان ۲۰ آیتمی نیز در نظر گرفته شده است که در صورت نیاز به تعویض قطعات و شارژ مایعات و سیالات مشمول ۳۰ درصد تخفیف در اجرت خدمات و تعویض قطعات می‌شود. این ۲۰ مورد عبارتند از: بازدید موتور با دستگاه، بازدید تسمه دینام (تعویض در صورت معیوب بودن)، ، بازدید و تست سلامت باطري (تعویض باطري براي کارکرد بالاتر از 20,000 کیلومتر در صورت درخواست مشتري)، بازدید کلیه چراغ‌ها و تنظیم نور چراغ، بازدید تیغه‌هاي برف پاک‌کن (تعویض در صورت معیوب بودن)، بازدید سیستم کولر و بخاري (سیستم تهویه مطبوع)، بازدید فیلتر کابین، آچارکشی پیچ چرخ‌ها، بازدید لنت‌هاي ترمز (تعویض لنت ترمزهاي جلو و عقب براي کارکردهاي بالاتر از 15000 کیلومتر)، بازدید بوق، بازدید خطاي پشت آمپر، عملکرد سیستم چهار چرخ، عملکرد شیشه‌شوی و چراغ شوی، بازدید روغن ترمز و تست عملکرد ترمز، چکاپ و شارژ مایعات و سیالات (شامل مایع خنک‌کننده موتور، مایع شیشه‌شوی و …)، تست غلظت ضد یخ، بازدید لاستیک‌ها و تنظیم باد چهار چرخ و زاپاس، شارژ اکتان (در صورت درخواست مشتري)، شارژ انژکتورشوی (در صورت درخواست مشتري) و شارژ شیشه‌شوی ضد یخ‌دار (در صورت درخواست مشتري).

وی به فراهم آوردن امکانات دیگری برای آسایش‌خاطر و راحتی مشتری اشاره کرد و ادامه داد: مشتریانی که تمایل دارند خدمات را در محل موردنظرشان دریافت کنند، می‌توانند از خدمات «سرویس در محل» (Home Service) شرکت جهان نوین آریا با بهره‌گیری از تخفیفات مذکور استفاده کنند. شماره تماس 8909-021 آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی نیسان، برای ارائه توضیحات بیشتر، نوبت‌دهی و ارائه خدمات است.

معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، به شهرهای تحت پوشش این طرح اشاره کرد: در ۱۳ شهر دارای نمایندگی جهان نوین آریا، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی هستیم. این شهرها شامل تهران، تبریز، اصفهان، اردبیل، مشهد، سمنان، شیراز، کرمان، گرگان، بابل، یزد، کرج و بندرعباس می‌شود.

امیری درباره حضور موفق شرکت جهان نوین آریا در ایران افزود: در یک سال و اندی از فعالیت خود، با ارائه خودروهای باکیفیت و تحویل به‌موقع همراه با تامین مناسب قطعات با سطح پوشش بالای ۹۸ درصد، مشتری‌مداری بالا، ارائه خدمات متمایز و با کیفیت، قیمت مناسب و پوشش گسترده خدمات در کشور با استقبال شایان توجه مشتریان مواجه شدیم و همین عوامل ما را در ارائه خدمات پس از فروش متمایز و در شان مشتری ایرانی بیشتر تشویق کرد.

وی چنین افزود: به‌منظور فراهم‌ کردن اطمینان خاطر برای مشتریان محترم محصولات نیسان، قیمت تمامی قطعات و اجرت خدمات و تعمیرات در سایت رسمی شرکت به آدرس سایت جهان نوین آریا بارگذاری شده است که در دسترس عموم و تمامی مشتریان قرار دارد.

درباره جهان نوین آریا بیشتر بخوانید:

جهان نوین آریا در صدر و نگین خودرو در قعر جدول رضایت مشتریان!

رتبه اول رضایت مشتریان در فروش به جهان نوین آریا رسید

خرید نیسان جوک با تسهیلات ویژه در جشنواره فروش زمستانی

تیپ های مختلف نیسان جوک چه تفاوت هایی دارند؟ / 2 روی سکه جوک

بررسی فنی نیسان جوک / شاسی بلندی که خنده به لبتان می آورد!

فروش نیسان ایکس تریل با هدیه ویژه خدمات پس از فروش

با قابلیت های حرکتی نیسان ایکس تریل بیشتر آشنا شوید

امکان تست درایو نیسان ایکس تریل پیش از خرید

تست فنی جامع نیسان ایکس تریل (آنرود و آفرود)

نمایندگی برتر فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا معرفی شد

نیسان ، ایکس تریل 2018 را به بازار فرستاد

فروش نقدی و اقساطی محصولات جهان نوین آریا (دی 96)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی