پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتورسیکلت indian

از پیست تا خیابان / کمپانی موتورسیکلت سازی Indian

کمپانی موتورسیکلت سازی Indian بخشی از تجربه غنی خود را که در مسابقات موتورسیکلت‌رانی کسب کرده، در FTR750 به‌کار گرفته اما مشکل این‌جا بود که این موتورسیکلت منحصرا برای پیست‌ها ساخته شده بود و بسیاری را در حسرت گذاشت تا بتوانند آن را در در خیابان‌ها سوار شوند و بالاخره این اتفاق افتاد. به گزارش […]

امیر
شنبه - ۲۳ دی ۱۳۹۶

کمپانی موتورسیکلت سازی Indian بخشی از تجربه غنی خود را که در مسابقات موتورسیکلت‌رانی کسب کرده، در FTR750 به‌کار گرفته اما مشکل این‌جا بود که این موتورسیکلت منحصرا برای پیست‌ها ساخته شده بود و بسیاری را در حسرت گذاشت تا بتوانند آن را در در خیابان‌ها سوار شوند و بالاخره این اتفاق افتاد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو :

این موتور سیکلت بی‌نظیر که FTR1200 نام دارد، با ظاهر رترو خود که یکی از سبک‌های رایج این روزهای صنعت موتورسیکلت‌سازی بوده، از نیرومحرکه V شکل به حجم 1133 سی‌سی بهره می‌برد که از Scout به عاریت گرفته شده است. این نیرومحرکه می‌تواند بیش از یکصد اسب‌بخار نیرو تولید کند.
اما اگر از مشخصات فنی آن صرف نظر کنیم به ظاهر زیبای آن می‌رسیم که حقیقتا دل هر موتور سیکلت دوستی را می‌برد. 2 شاخ کلاسیک جلو با با شاسی عریان، خروجی‌های اگزوز بزرگ که در ارتفاع بالایی قرار دارند، لاستیک‌های دیواره پهن، داشبورد مینیمال و سایر جزئیات، آن را به یکی از زیباترین موتور سیکلت‌های مینیمال تبدیل می‌کند.
از همه اینها که بگذریم، FTR750 یک پروتوتایپ آزمایشی برای تبدیل یک موتور سیکلت پیست به موتورسیکلت خیابانی است ولی به تولید نمی‌رسد. به همین دلیل، از گلگیرهای کوچکی بهره می‌برد و فاقد نشان‌دهنده‌هاست.

حضور موتورسیکلت های برقی در نمایشگاه حمل و نقل

بررسی فنی موتورسیکلت رگال رپتور دیتونا 250 / هارلی سواری با بودجه محدود!

بررسی موتورسیکلت هیوسانگ GTR250 / مسافری از کره!

بررسی موتورسیکلت کی تی ام دوک 250 / ظاهر ناآرام با قلبی آرام

بررسی موتورسیکلت بنلی TNT250 / ایتالیایی چینی شده!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی