پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برلیانس

فروش فوری 3 محصول پارس خودرو (دی 96)

فروش فوری سه محصول پارس خودرو من جمله پارس تندر، برلیانس H220 و برلیانس کراس طبق جدول زیر و در دی ماه سال جاری اعلام می شود. در بخشنامه جدید شرکت سایپا 3 خودروی برلیانس H220 ، برلیانس کراس و پارس تندر با مدل 97 به متقاضیان عرضه می‌شود. فروش فوری سه محصول پارس خودرو […]

امیر
شنبه - ۲۳ دی ۱۳۹۶

فروش فوری سه محصول پارس خودرو من جمله پارس تندر، برلیانس H220 و برلیانس کراس طبق جدول زیر و در دی ماه سال جاری اعلام می شود.

در بخشنامه جدید شرکت سایپا 3 خودروی برلیانس H220 ، برلیانس کراس و پارس تندر با مدل 97 به متقاضیان عرضه می‌شود.

فروش فوری سه محصول پارس خودرو (دی 96) :

فروش فوری سه محصول پارس خودرو (دی 96)

فروش فوری سه محصول پارس خودرو (دی 96)

برلیانس کراس را بیشتر بشناسید

در حقیقت برلیانس کراس بر پایه هاچ بک خانواده سری 300 برلیانس شکل گرفته و با تغییراتی در ظاهر، کابین و سیستم تعلیق حال و هوای اسپرت تری را برای شما به ارمغان می آورد. کراس نسبت به H320 پنج سانتی متر ارتفاع بیشتری دارد و ارتفاع آن از زمین 2 سانتی متر از از H320 بیشتر است. این افزایش ارتفاع به تغییرات اعمال شده در سیستم تعلیق باز می گردد. اصول تعلیق نسبت به H320 ثابت است اما کد فنی و نوع قطعات سیستم تعلیق این خودرو متفاوت است.

زیر کاپوت همان پیشرانه 1498 سی سی BM15L سری 300 برلیانس جا خوش کرده که با تکنولوژی میتسوبیشی ساخته می شود و در دور 5800 می تواند 103 اسب بخار قدرت تولید کند و گشتاور 138 نیوتن متری را نیز در دور 3800 در اختیار راننده قرار دهد. جالب است بدانید پارس خودرو برلیانس کراس را تنها در نسخه مجهز به گیرباکس 4 سرعته اتوماتیک به بازار عرضه می کند. این گیرباکس که با تکنولوژی هیوندای پاورتک ساخته شده، هماهنگی مناسبی با پیشرانه دارد. عملکردش نرم و روان است و اثر قابل توجهی از تعویض دنده ها را به کابین منتقل نمی کند.

چشم و هم چشمی هاچ بک کراس ها/مقایسه رنو ساندرو استپ وی و برلیانس کراس

برلیانس C3 (کراس) معرفی و روانه بازار شد

برلیانس C3 محصول جدید پارس خودرو در نمایشگاه خودرو ارومیه (گزارش 2)

برلیانس C3 رقیبی جدید برای لیفان X50

تولید محصولات رنو شرکت پارس خودرو با گیربکس جدید

تولید رنو در پارس خودرو افزایش یافت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی