پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوشناس

دوره صافکاری PDR و آشنایی با روش های مدرن ترمیم بدنه خودرو

صافکاری PDR یکی از روش های مدرن ترمیم بدنه خودرو به شمار می رود و در این روش، خوردگی های بدنه بدون نیاز به رنگ شدن، ترمیم می شوند. دوره صافکاری PDR جزییات مختص خودش را دارد و ابزارهای این صافکاری مدرن نیز منحصر به فرد هستند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو: ((بروزرسانی شده […]

امیر
شنبه - ۲۳ دی ۱۳۹۶

صافکاری PDR یکی از روش های مدرن ترمیم بدنه خودرو به شمار می رود و در این روش، خوردگی های بدنه بدون نیاز به رنگ شدن، ترمیم می شوند. دوره صافکاری PDR جزییات مختص خودش را دارد و ابزارهای این صافکاری مدرن نیز منحصر به فرد هستند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:

((بروزرسانی شده در تاریخ 99/10/22))

مجموعه اتوشناس از تکنسین های بسیار حرفه ای که سال ها در شرکت های واردکننده خودرو و نمایندگی های رسمی برندهای معتبر اروپایی و آسیایی تعلیم دیده اند و فعالیت کرده اند، بهره می برد. در بحث خدمات بدنه و صافکاری و نقاشی نیز این حساسیت در جذب نیرو به خرج داده شده و مجرب ترین متخصصین صافکاری و نقاشی در این مجموعه مشغول فعالیت هستند.

بخش خدمات بدنه همچون تعمیرگاه کاملا مجهز بوده و از پیشرفته ترین تجهیزات بهره می برد. از اتاق رنگ ایتالیایی کاملا مدرن گرفته تا دستگاه شاسی کشی استاندارد. همچنین جدیدترین متد صافکاری و نقاشی خودرو، همچون صافکاری PDR و صافکاری بدون رنگ و مواردی از این دست در مجموعه اتوشناس به کار گرفته می شوند و برای چنین خدماتی از یک تیم کاملا مجرب و متخصص استفاده می شود.

دوره های پیشرفته معرفی ابزارها و دستگاه های مدرن ترمیم بدنه خودرو و آموزش صافکاری بدون رنگ PDR در ایران و کشورهای خارجی برگزار شده و تکنسین های فعال در بخش صافکاری و نقاشی اتوشناس این دوره ها را گذرانده اند. اما شاید برایتان جالب باشد صافکاری PDR با چه ابزارها و تجهیراتی انجام می شود.

اتوشناس

یکی از برندهای مطرح در ساخت تجهیزات مربوط به صافکاری PDR ، شرکت سوئیسی Betag Innovation  است که در سال 2001 با هدف ارتقاء کیفیت دستگاهها و دقت و سرعت عمل فرآیند صافکاری بدنه خودرو تاسیس شده و در حال حاضر با بیش از 10 سال سابقه کاری حرفه ای در این زمینه فعالیت و با بسیاری از شرکتهای مطرح خودروساز در دنیا و نیز شرکتهای بیمه همکاری می نماید.

این شرکت تنها تولید کننده دستگاه های فوق پیشرفته T-Hotbox برای ترمیم فرورفتگی ها و تگرگ خوردگی های بدنه خودرو به صورت کاملا بی رنگ و بدون نیاز به باز و بسته کردن قسمت های آسیب دیده در کمترین زمان است. این دستگاه با استفاده از کانکتورهای مختلف برای باز کردن پیچ ها و مهره های فرسوده، در آوردن شیشه خودرو، مقاوم سازی بدنه خودرو و … نیز به کار می رود.

سیستم های صافکاری آلومینیوم، صافکاری با سیستم چسب مخصوص، ابزارهای کامل صافکاری، سیستم جوش نقطه-ای، ابزارهای ترمیم و جوش فایبرگلس و … از محصولات دیگر این کمپانی است.

اتوشناس ؛ جایی که “خدمات صافکاری و نقاشی” معنی دیگری می دهد!

سرتان کلاه نرود!/ کارشناسی خودرو در بخش ((شُسته رفته)) اتوشناس

خدمتی جدید از اتوشناس / با ” اتویار ” در خیابان نمی مانید!

” اتو آپ “، مجموعه ای حرفه ای در اتوشناس / با کاور بدنه مراقب سرمایه تان باشید!

با مجموعه ” اتو شناس ” بیشتر آشنا شوید / اینجا همه چیز شسته رُفته است!

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • Yasin veisi | 15/02/1399 در 21:48

    سلام تو سال جاری دوره برگزار میکنید؟ممنون

کیوسک مطبوعاتی