پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

new BMW i8

ب‌ام‌ و i8 رودستر جدید چه ویژگی هایی دارد ؟

این رودستر 2 نفره با سقف سافت‌تاپ یک‌تکه، یکی از مهیج‌ترین رودسترهای هیبریدی است که می‌توان خریداری کرد. این سقف در 16 ثانیه و تا حداکثر سرعت 49 کیلومتربرساعت، باز و بسته می‌شود. تمامی مکانیزم‌های اتصال توسط آلومینیوم و به روش پرینت سه‌بعدی ساخته شده تا از دقت بالایی برخوردار باشد. به گزارش پایگاه خبری […]

امیر
یکشنبه - ۲۴ دی ۱۳۹۶

این رودستر 2 نفره با سقف سافت‌تاپ یک‌تکه، یکی از مهیج‌ترین رودسترهای هیبریدی است که می‌توان خریداری کرد. این سقف در 16 ثانیه و تا حداکثر سرعت 49 کیلومتربرساعت، باز و بسته می‌شود. تمامی مکانیزم‌های اتصال توسط آلومینیوم و به روش پرینت سه‌بعدی ساخته شده تا از دقت بالایی برخوردار باشد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو :

ب‌ام‌وi8  رودستر از نیرومحرکه eDrive بهره می‌برد که می‌تواند 369 اسب‌بخار نیرو تولید کرده تا 12 اسب‌بخار از i8 کوپه بیش‌تر باشد. وزن آن نیز با 60 کیلوگرم افزایش نسبت به کوپه، به 1593 کیلوگرم می‌رسد.

مجموعه باتری نیرومندتر 11.6 کیلوواتی جایگزین باتری‌های 7.1 کیلوواتی می‌شوند تا با تغذیه موتور الکتریکی، بتواند 141 اسب‌بخار نیرو و 249 نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند .i8 رودستر به پشتوانه این موتور الکتریکی می‌تواند 28 کیلومتر را بدون مصرف سوخت و آلایندگی بپیماید. از سوی دیگر، موتور 3 سیلندر درون‌سوز توربوشارژ، می‌تواند 228 اسب‌بخار نیرو و 319 نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند.
با این تفاسیر،i8  رودستر می‌تواند در 4.4 ثانیه از حالت سکون به سرعت یکصد کیلومتربرساعت برسد و تا 249 کیلومتربرساعت سرعت بگیرد که به‌صورت الکترونیکی محدود شده است. این رودستر در 3 حالت رانندگی کامفورت، اسپرت و اکوپرو قابل تنظیم است.

تجربه رانندگی با پورشه 911 توربو

BMW M3 CS، ببر ها هم پرواز می کنند

خبرهایی از BMW X7 به بیرون درز کرد

مزدا MX-5 رودسترکوپه در راه نمایشگاه نیویورک

آئودی تی تی رودستر همپای باکستر

بمب تسلا

فیسکر در 2018 شگفتی می آفریند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی